Kontorstol Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 hei, jeg kjører ubuntu på min bærbare skole PC, og jeg trenger da et godt retteprogram til Open Office... Det må støtte nynorsk og bokmål, og gjerne engelsk også Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvis du ikke er fornøyd med den som følger med, tror jeg ikke det er noen andre alternativer. Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 For at retteprogrammet i OpenOffice skal kunne fungere må du installere de ordbøkene som du trenger. Start pakkeprogrammet og søk etter: For bokmål: myspell-nb For nynorsk: myspell-nn For Englsk: myspell-en-gb Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Aha, det er derfor det rettingsprogrammet som lå inne ikke virket.. Skal prøve det asap! Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 oowriter --> File --> Wizards --> Install new dictionaries Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg fikk det til Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå