Greblak Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Jeg har etter lang tids sykefravær (tastaturet altså, ikke undertegnede) bestemt meg for å se om jeg fikk dinovoen min til å funke igjen. Problemet før var at basestasjonen ikke funket. Den greide ikke å koble opp settet. I går kjøpte jeg et bluetoothadapter på clas ohlson. Det funker flott nå. Og funka helt perfekt i går kveld. Men når jeg boota igjen idag, ville plutselig ikke LCD displayet vise sangene som spilte. Mediapaden (numpad med LCD display og mediakontrollknapper) har et display som viser msn meldinger, sanger, kalkulator, og dato/tid. Mediakontrollknappene funker finfint på tastaturet, men på mediapaden funker de bare når iTunes er det aktive vinduet. Sangene vil ikke vise i displayet, og den får ikke inn MSN meldinger. Alt dette funket i går kveld. Når jeg ser på setpointinnstillingene ser den heller ikke batterikapasiteten, noe den gjør på tastaturet. Jeg har prøvd å koble til på nytt, reboote, oppdatere setpoint, ta inn/ut batterier... Ideer? Elsker dette tastaturet. Men vil gjerne ha mediapaden oppe for fullt og. EDIT: Nå vil plutselig ikke mediakontrollen på tastaturet funke heller før iTunes er det aktive vinduet... Endret 6. oktober 2007 av Greblak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå