Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

LCD-Display fra Microplex fungerer ikke bra!

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg kjøpte meg ett LCD-Display av microplex for ca en måned siden. Jeg fikk den til å fungere med å vise tekst og "Whats playing" etc. Men jeg klare rikke å lese av skjermen hvis jeg står rett foranden, jeg må være på en veldig, veldig brå vinkel hvis jeg skal klare å lese av hva som står på den.

Altså, problemet er at jeg ikke kan lese hva som står på den når jeg står rett foran den!

Takker for alle svar. Mvh Meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå skal ikke jeg si at jeg vet hva "paralell-koble-til-print-plate pluggen" er for noe, men om noe var knekt da du mottok den fra microplex, burde du si ifra og få tilsendt et nytt display. Om noen deler er knekt, er det nok ikke et godt tegn.

Hva mener du egentlig med "paralell-koble-til-print-plate pluggen"?

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Nå skal ikke jeg si at jeg vet hva "paralell-koble-til-print-plate pluggen" er for noe, men om noe var knekt da du mottok den fra microplex, burde du si ifra og få tilsendt et nytt display. Om noen deler er knekt, er det nok ikke et godt tegn.

Hva mener du egentlig med "paralell-koble-til-print-plate pluggen"?

Goscinny ;)

9652691[/snapback]

Den svarte avlange pluggen man setter bak på LCD skjermen :p

Jeg har sent mail til de, ca 3-5 dager etter jeg motokk pakken, men det ble aldri slik at jeg sente inn skjermen. Synd men slik ble det.

Lenke til kommentar

Hva mener du? mener du at jeg kobla feil? Jeg tror hvertfall jeg kobla rett. Jeg har ikke PC-en min hjemme atm, så jeg kan ikke teste det her nå, men skal ta med skjermen til hybelen min når ferien er over.

Jeg gjorde som det stod på microplex sin informasjon om produkten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...