simo Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Har en Honda Accord 1986 modell som jeg driver å setter inn en ny bilstereo i. Koblingene er gamle i bilen og det trengs dermed litt triksing og miksing med kablene. Jeg får strøm på selve bilstereoen, men den "glemmer", slik at hver gang jeg starter bilen på nytt så begynner den på sang nr 1. Er forresten bilstereoen til 799,- på biltema jeg har kjøpt. Kan noen forklare meg hva disse strømforsyningene gjør?:-Arbeidsspenning -Koblingsspenning -Tenningsspenning Fant et skjema over Honda sin stereo informasjon på nettet: -Constant 12V+ White/Yellow -Switched 12V+ Yellow/Red -Antenna Trigger Yellow/White Hvilke av disse tre samsvarer med hvilke av de tre førstnevnte spenningene ? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Kan være spilleren faktisk er lagd sånn da, at den ikke lagrer hvor den sluttet spille før du slår den av. Er jo snakk om en Biltema-spiller til 799,-, er ikke det mest avanserte akkurat. Lenke til kommentar
simo Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Kan være spilleren faktisk er lagd sånn da, at den ikke lagrer hvor den sluttet spille før du slår den av. Er jo snakk om en Biltema-spiller til 799,-, er ikke det mest avanserte akkurat. 9649338[/snapback] Nå fikk jeg det til.. Hadde kjøpt en omformer på biltema som passet 88+ mod av Acccord. Min er som sagt 86 mod. Da jeg byttet (kuttet & tapet) om på to av ledningene, arbeids- og tenningsspenning så fungerte det. Ellers er jeg svært fornøyd med spilleren - spiller både CD, Mp3, USB og SD-minne , hehe Utrolig greit å finne utav det da jeg er grundig lei av sang nr 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå