Metronome Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ebayet meg en ps2 fra england nylig, men nå sitter jeg jo her med en ledning som ikke passer inn i stikkontakten! Har jeg bæsja på leggen og kjøpt noe ubrukelig eller finnes det en converter for dette? Evt. går det bare an å bruke en norsk ps2 strømkabel i steden, eller er selve ps2'en jeg har kjøpt lagd for en annen voltstyrke eller hva det er...? Lenke til kommentar
butare Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Ebayet meg en ps2 fra england nylig, men nå sitter jeg jo her med en ledning som ikke passer inn i stikkontakten! Har jeg bæsja på leggen og kjøpt noe ubrukelig eller finnes det en converter for dette? Evt. går det bare an å bruke en norsk ps2 strømkabel i steden, eller er selve ps2'en jeg har kjøpt lagd for en annen voltstyrke eller hva det er...? 9648622[/snapback] Står det ikke noe på maskinen hvilken voltstyrke den støtter? Litt sånn OT: Lurer skrekkelig om dette kjøpet var økonomisk lønnsomt for deg? Hva betalte du, og hva koster de hjemme i Norge? Endret 6. oktober 2007 av butare Lenke til kommentar
snorrenilsen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvis det kun er en ledning må du nok ha omformer. Om det er en ledning med en stor klump på går det nok med en som du har tatt fra en vanlig norsk en.. Lenke til kommentar
Metronome Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Takk for svar! Sjekket nå, står 220-240v på maskina, og det er løs ledning med stor klump, så jeg antar det funker med en norsk ledning. Sigh, da gjenstår det bare å få tak i en sånn en da.. Smart som jeg er, kastet jeg ledningen til min gamle ps2 da den ble tatt av lynet for litt siden; tenkte aldri over at jeg kanskje ville få bruk for den igjen. Hah. Butare: Ble en 700kr ink. frakt og toll. Meget mulig jeg kunne funnet den billigere, men jeg ville bare ha en replacement raskt og fant ikke annet i farten.. Hadde nok lett litt hardere om jeg bare hadde husket dette med strømledningen tho Lenke til kommentar
Gr8 DD Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 England bruker 220-240 V og det eneste du trenger er en overgang eller en ny kabel hvis den passer. Strømoversikt for (nesten) hele verden Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det er jo bare å klippe av den engelske og sette på norsk kontakt. En relativt enkel operasjon. Lenke til kommentar
Metronome Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Hey, det hadde jeg ikke tenkt på hårek.. Takk for tipset! Om jeg får det til eller ikke er en annen sak Hehe, volt ass... Husker da jeg var 14 og lurte på hva den rød knappen bakpå PC-en var.. Flippet den over og skrudde på - BOOM, hele driten eksploderte. Av en eller annen grunn gikk ikke sikringen heller, så det fosset røyk ut til jeg fikk dratt ut ledningen. Litt av en opplevelse, glad jeg hadde idiotgaranti hos komplett ;D lol Lenke til kommentar
Ledmannen Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hey, det hadde jeg ikke tenkt på hårek.. Takk for tipset! Om jeg får det til eller ikke er en annen sak Hehe, volt ass... Husker da jeg var 14 og lurte på hva den rød knappen bakpå PC-en var.. Flippet den over og skrudde på - BOOM, hele driten eksploderte. Av en eller annen grunn gikk ikke sikringen heller, så det fosset røyk ut til jeg fikk dratt ut ledningen. Litt av en opplevelse, glad jeg hadde idiotgaranti hos komplett ;D lol Du kan kjøpe en omformer, se http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p...2149%3Bc:100874 Lenke til kommentar
V_B Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Er det ikke bare å kjøpe en norsk eurokabel ? Playstationen har jo eurokabel tilkobling som alle andre vil jeg anta ? Lenke til kommentar
Ledmannen Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Kan også bare stikke til nærmeste Clas Ohlson og kjøpe en bitteliten sak... Har en selv, men umulig å beskrive, bare let litt på clasohlson.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå