Gå til innhold

MS Kundeservice (Nok en gang, ja!)

SAS1984

Anbefalte innlegg

Har du testet 360n din på en annen TV da?

9649260[/snapback]

Nei, det har jeg ikke gjort. Og det er også et alternativ at Eliten min er deffekt, da det lar seg fint gjøre å sette oppløsningen opp til 1080p både på PS3 og HD-DVD (Ikke Xboxen sin eksterne).

Ang. Kundesupporten, så kan vi nok alle konkludere at selve "støtten" ikke er noe annet enn et stort makkverk.

Har hatt Rings of death 2 ganger (På min gamle Premium, før jeg byttet den inn mot min Elite, via EB Games), og begge gangene har det vært en eller annen form for begrenset komunikasjon en kan bedrive med service folkene (Selv om siste gangen i går, var helt uakseptabel.)

Norsk ferdighetene til teknikeren/konsulenten fikk den pakistansk-immigrerte karakteren Apu fra The Simpsons, til å fremstå som en framragende, norsk-lærers vokabulær-våte drøm.

Og at han var så lite i møte-kommende på alle punkter, og gjennomsyret av inkompetanse fra A til Å, at de like gjerne kunne ha ansatt min bestemor på 76år til å gjennomføre en minst like bra jobb på den tekniske delen.

9649327[/snapback]

Har lest igjennom tråden her og historien din. Grøsser på ryggen av lese sånt. Sjekket på komplett via linken du postet lenger opp, og der var den kar til som noen problemer med 1080p på denne TV'n. Kanskje tilfeldig - men det viktigste han skrev var at det sto i manualen hans at denne TV'n kun støttet 1080p via HDMI. Så da kan alle som poster i tråden her være sikre på at TV'n din faktisk støtter 1080p (selv om den ikke er en så veldig dyr modell. :) ) Og i tillegg - når PS3 virker med 1080p via begge HDMI kontaktene, og du har forsøkt med flere HDMI kabler, så gir det seg selv at det er noe galt med 360'n din.

Kan du prøve å gå via butikken der du kjøpte den? Kjøre saken/problemet gjennom de?

Jeg kjøpte 360 Elite første dag den kom ut (for 99 spenn + innlevering av premiun 360 og 5 gamle spill :) ) og har aldri hatt noe problem med å kjøre HDMI ut i 1080p. Har et kabelstrekk på ca 15 meter.

1080p oppdateringen på 360 er så "gammel" nå - og Elite'n så ny og med HDMI med nettop 1080p som salgsargument, at jeg synes at at de som foreslår å sjekke om den er oppdatert osv... kan legge det på is. Den kjører 1080p "out of the box". Nema problema.

Kjedelig saker det her. Håper det løser seg.

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette nekter jeg å tro på, ihvertfall den delen at de bare søker på internett. De som jobber for Microsoft har rimelig lang og ekstrem utdanning bak seg. Høres VELDIG rart at de har sagt noe sånt og ihvertfall at 1080P ikke er mulig på PS3 .... jaha. Skulle satt han over til meg  :!:

9649008[/snapback]

Ja, du er jo mye bedre å snakke med enn MS-support. Du er minst like mye robot og høres ut som en reklame for Sony som har fått hakk i plata.

Lenke til kommentar
Det er ingen tvil om Microsoft er overvurdert av folk. De er udugelige og lite samarbeidsvillige...Aldri mer microsoft på meg

9648429[/snapback]

Nåja, kan ikke basere alt på kundesupporten selskapet bruker for ètt produkt, i èn verdensdel.

...Men det er helt sykt dårlig. Er jo kjempemange som ringer dit, men er vel mange her som sliter med å få hjelp på grunn av at de har så få skandinaviere der. Det burde ha vært krav om gode engelskkunnskaper i det minste. Skulle tro de plukket ut random folk på gaten til å jobbe der. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...