MatF Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hei! Jeg skal ha nytt hovedkort til rundt 1000,- er ute etter et stabilt og godt hovedkort. Jeg hadde ett Gigabyte GA-P35C-DS3R men etter noen små problemer så skal jeg sendte dette i retur. Noen som har en anbefaling av et nytt hovedkort til rundt 1000,- (kan til nøds strekke meg litt til men det er hovedsaklig prisen jeg er ute etter) Det skal brukes sammen med en Quad 6600, 8800GTX, 4gb ram. Noen som har ett godt tips til meg? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvis du er villig til å legge ut 200kr ekstra er Gigabyte GA-P35-DS4 er knallkort! Klokker fint, stabilt og har vinni mange tester, har kjøpt dette selv og er kjempefornøyd med det. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
MatF Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Valget står da mellom det Mortis360 linket til, ABIT IP35 PRO eller MSI P35 Platinum Combo, noen som har noe formeninger? Evt et annet og anbefale? Endret 6. oktober 2007 av MatF Lenke til kommentar
MatF Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Ingen som har ett hovedkort og anbefale i den prisklassen? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Abit IP35-E skal være et meget OC vennlig hovedkort til en grei pris. Registrerer da at det er noen som har hatt problemer. Ville tatt en runde med google før jeg bestemte meg! Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Asus P5K har fått mye bra omtale etter det jeg veit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå