sverrete Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hei.. Jeg et problem med at jeg mister kontakt mellom 2 pc`r i mitt lokale nettverk her hjemme. Har Dlink di24 ruter, til den er det koplet en pc med kabel(hp), en trådløs klient(acer) og en trådløs klient nr. 2 (dell) Innad i nettverket har jeg delte harddisker som sitter i de forskejllige pc`ene, problemet er at acer og dell ofte mister kontakt (nettworkpath was not found) Da virker jo hverken RMD eller fildeling lengere. Begge maskinene er operative på internet og alt ser ut til å være i orden, men acer og dell mister kontakt med hverandre. Jeg kan få det til å fungere igjen ved å kjøre nettverksveiviseren i xp på dell`en, men etter en stund mister de kontakt igjen... noen ganger får også dell "begrenset forbindelse".. Hele greiene virker uastabilt... Det er ikke noe problem med anre pc`er i huset som tidt og ofte er koblet til. det var etter jeg fikk dell`en (inpiron 8600) i hus at det ble tullball. Jeg skjønner ingenting jeg Mvh Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 http://www.anetforums.com/posts.aspx?ThreadIndex=42837 Lenke til kommentar
sverrete Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Fant ingen løsning der.... Har eksprimentert med informasjonen i linken, men kommer ikke videre.. Det viser seg imidlertid at det oppstår linkene problemer med andre pc`er i nettverket Noen andre tips ? Mvh. Lenke til kommentar
sverrete Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Problem løst Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Kjekt om du skriver hva det var. Et slikt forum er ment å hjelpe andre i trøbbel også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå