Batnobbit Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 After The sunset, kom på den da du nevnte Snatch Lenke til kommentar
Endre Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Jo Originalen er fra 1974. The Score kan anbefales. The Sting blir ofte anbefalt når det er snakk om filmer som involverer kupp og stjeling av ting. Jeg har selv ikke sett den, men den har en bra rating og er anbefalt av et par folk her på forumet. Gone in Sixty Seconds fra 1974 er mye bedre enn den nye, syns nå jeg. Men det er først og fremst en biljaktfilm. The Sting er ikke jeg personlig noen enorm fan av, men den kan forsåvidt anbefales. Jeg liker bedre Butch Cassidy and the Sundance Kid, av samme regissør. Den kan også være noe for trådstarter, om du ikke har noe imot western. Edit: Kan anbefale den svenske miniserien Tusenbröder. Dette er jo mer drama, men veldig bra. Noe liknende norske Ran, men mye bedre. Endret 6. oktober 2007 av Endre Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Hei! Jeg leter etter filmer som handler om kupp og store ran og lignende,foreksempel som:Ocean's 11 Ocean's Twelve The italien job Hvis dere skjønner så takk på forhånd! 9648201[/snapback] Inside Man Endret 6. oktober 2007 av Rampage Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Selv syntes jeg å huske at jeg likte Welcome to Collinwood når jeg så den et par år siden som igjen er en remake av den italienske I Soliti ignoti fra 1958. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Snatch er ikke en sånn stort kupp film, men den omhandler mye diamanten som blir stjålet. Jeg liker Snatch. Den bør du se. 9649879[/snapback] Ungdommer i dag skjønner ikke at Snatch kun er en ripp-off av regissørens egen "Lock, Stock & Two smoking Barrells" Kan anbefale "Bandits" med Bruce Willis og Billy Bob Thornton. Grei "rane-film" mixa med litt humor. Endret 7. oktober 2007 av nirvana1 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Snatch er ikke en sånn stort kupp film, men den omhandler mye diamanten som blir stjålet. Jeg liker Snatch. Den bør du se. 9649879[/snapback] Ungdommer i dag skjønner ikke at Snatch kun er en ripp-off av regissørens egen "Lock, Stock & Two smoking Barrells" Kan anbefale "Bandits" med Bruce Willis og Billy Bob Thornton. Grei "rane-film" mixa med litt humor. 9653527[/snapback] Ohnoes? En film er blitt kopiert? Rip-offs you say? Ohnoes? Filmen MÅ jo være dårlig. Vi ungdom kan jo ikke skjønne slikt De fleste filmer er "rip-offs" av andre filmer med litt annen setting og enn litt annen vri på historien. Snatch er en bra film. Ikke en direkte ran/kuppfilm som trådstarter er ute etter. Men skjer med å lange ut her? Og ungdommer idag er de som ikke kan mimre tilbake til 1998 og 2000 da disse filmene kom ut? Endret 7. oktober 2007 av Rampage Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Snatch er ikke en sånn stort kupp film, men den omhandler mye diamanten som blir stjålet. Jeg liker Snatch. Den bør du se. 9649879[/snapback] Ungdommer i dag skjønner ikke at Snatch kun er en ripp-off av regissørens egen "Lock, Stock & Two smoking Barrells" 9653527[/snapback] Da vil jeg se den. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Snatch er ikke en sånn stort kupp film, men den omhandler mye diamanten som blir stjålet. Jeg liker Snatch. Den bør du se. 9649879[/snapback] Ungdommer i dag skjønner ikke at Snatch kun er en ripp-off av regissørens egen "Lock, Stock & Two smoking Barrells" Kan anbefale "Bandits" med Bruce Willis og Billy Bob Thornton. Grei "rane-film" mixa med litt humor. 9653527[/snapback] Ohnoes? En film er blitt kopiert? Rip-offs you say? Ohnoes? Filmen MÅ jo være dårlig. Vi ungdom kan jo ikke skjønne slikt De fleste filmer er "rip-offs" av andre filmer med litt annen setting og enn litt annen vri på historien. Snatch er en bra film. Ikke en direkte ran/kuppfilm som trådstarter er ute etter. Men skjer med å lange ut her? Og ungdommer idag er de som ikke kan mimre tilbake til 1998 og 2000 da disse filmene kom ut? 9653547[/snapback] Nå må ikke du komme å angripe meg helt. Mitt innlegg var da ikke ment som seriøst, men heller ment som et tips i skjemsk kamuflasje. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Snatch er ikke en sånn stort kupp film, men den omhandler mye diamanten som blir stjålet. Jeg liker Snatch. Den bør du se. 9649879[/snapback] Ungdommer i dag skjønner ikke at Snatch kun er en ripp-off av regissørens egen "Lock, Stock & Two smoking Barrells" 9653527[/snapback] Litt samme stilen (siiiikkert fordi det er samme regissør?), men ripoff... oh please. Forøvrig kan jeg slenge meg på lasset og anbefale HEAT, gjerne med overdådig hjemmekino og meget høyt volum Hva med Ronin med Robert De Niro? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 "Le Circle Rouge" er veldig bra. 9649481[/snapback] I mylderet av temmelig opplagte titler, kan ikke et slikt forslag gå ubemerket hen! Kanonfilm! I fare for å sjøsette en haug med forliste skip, flekser jeg bare det staute flaggskippet; Rififi. Fått en god del spinns i spilleren min. Rålekkert. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 The Sting og The Killing er vel å anbefale av klassikerne. Litt mer spesielle/anderledes er vel Reservoir Dogs (selv om vi aldri får se noe ran, men stort sett det som skjedde etterpå) eller A Fish Called Wanda for en komisk variant. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Den med Robert De Niro, der en av hans medsammensvorne spiller hemmis og finner ut om bygningen som oppbevarer septeret som er inne i pianobeinet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå