Toska92 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det har seg slik at jeg nå skriver fra familie-PC-en pga. av nettet på min pc (Dell Dimension 9200) er veldig tregt. Det ble i løpet av en kort periode(2 uker kanskje)( startet 3-4 måneder etter jeg kjøpte den) tregere og tregere. En dag stoppet det helt opp. Jeg skaffet meg ett par gratis virusprogrammer(anbefalt her på forumet) og fikk det til å gå raskt igjen(vanlig hastighet). Skulle prøve LimeWire, å da gikk det tilbake til veldig treig hastighet. Vil veldig gjerne kunne sitte på nett på min pc, og ikke på denne. Så om dere vet hva jeg bør gjøre, så vil det være til stor hjelp. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Spybot Search & Destroy Adaware Hijack this. Tipper du har mye prosesser som kjører som spam og diverse annet gøy. Scan med Spybot og Adaware og fjern dritten. I tillegg Hijack this for å poste på forumet. Det viser alle prosesser som kjøres. Skal være veldig bra. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Og Hijackthis henter du her! Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Post gjerne her. Og fortell mer enn gjerne hvordan det går / gikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå