Spenzer Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Vil gjøre oppmerksom først og fremst på at dette IKKE har noe med juksing i noen nettbaserte spill. Jeg skal klikke på en knapp automatisk ved hjelp av en WebBrowser i VB (Microsoft Internet Controls funksjonen) vanligvis, om knappen har et Field Name blir det foreksempel slik: WebBrowser1.Document.All("Submitok").Click der Submitok er field name, men i det jeg prøver ut nå er det ikke field name, det er kun en value. HTML koden er følgende: <input value="Submit" type="submit"> har prøvd en del, men er fremdeles ikke sikker. Har fått mange tilbakemeldinger hvor det står: "prøv det og det, tror det funker" osv. vil gjerne ha et konkret svar, som sansynligvis fungerer, derfor jeg poster denne tråden her, fordi jeg regner med at folk har litt mer peiling her. Mvh Andrew Larsen Endret 6. oktober 2007 av Spenzer Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Kanskje kan denne tråden være til hjelp. Lenke til kommentar
Spenzer Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Kan du lage en lik beskrivelse men for VB6? Endret 6. oktober 2007 av Spenzer Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det er kun kodeeksemplene som er VB.NET-spesifikke, og selv de burde være trivielle å tilpasse til VB6. Forsøk først selv, og, om du mot formodning skulle møte problematikk, får du poste koden din her og be om hint. Lenke til kommentar
Spenzer Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Den er grei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå