hitokiri Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Denne t-skjorta måler WiFi-dekningen og viser at du er en ekte nerd. Les mer Endret 6. oktober 2007 av hitokiri Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Et virkelig må ha-produkt! =D Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Fett, men det heter "nerd" også på norsk. Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Synes artikkelen var veldig negativt ladd synes jeg.. Lenke til kommentar
smslink Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Denne t-skjorta måler WiFi-dekningen og viser at du er en ekte nørd. Les mer 9648032[/snapback] Må ikke bli tatt nær av dette viser bare at Marius Valle er en blond Idiot med Lite IQ. Og må trakkasere andre for å føle seg bedre. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Fantastisk genialt. Kjenner en kompis som sikkert har lagt en i bestilling allerede. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Må ikke bli tatt nær av dette viser bare at Marius Valle er en blond Idiot med Lite IQ.Og må trakkasere andre for å føle seg bedre. 9648900[/snapback] Høh. Har herren stått opp på feil side av sengen i dag? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Nice! Eneste som plaget meg var "nørd" Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Jeg kan gjerne endre "nørd" til "nerd" dersom det sitter bedre Edit: Tja... Når jeg tenker meg om , så kan du jo være nerd uten å vite forskjellen på ext3 og ntfs, eller wlan og Bluetooth. Finnes det et begrep som er mer dekkende for datanerder? Endret 6. oktober 2007 av hitokiri Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) HAH! tøft! bare et må-ha produkt! Endret 6. oktober 2007 av Kallileo Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Edit: Tja... Når jeg tenker meg om , så kan du jo være nerd uten å vite forskjellen på ext3 og ntfs, eller wlan og Bluetooth. Lol, nei. Om du ikke kan det er du ikke verdig tittelen nerd. Men, du tenker mer på datanerd ja, og det er vel det det heter. "Datanerd." Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 hehe, genialt plagg hadde vært noe å labbet rundt med i forskjellige sammenhenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg