Anterialis Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Uff, nå er det så altfor lenge siden jeg har vært her, men grunnet studier, har jeg ikke hatt så mye tid til lek og morro i det siste, dessverre. Men her er et bilde jeg tenkte jeg skulle bryte isen med. Litt om bildet Bildet ble tatt på 2 minutter, altså jeg har ikke brukt tid på å gjøre det så bra som mulig, men kommenter gjerne denne delen allikevel. Det jeg vil få frem med dette bildet er rett og slett tid, og hvordan tiden kan stå stille og fly samtidig. Bildet er ikke redigert i det hele tatt, kommer rett ut av kameraet. Hva syns du? Endret 6. oktober 2007 av w3p Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg syntes det var en god idè og bildet ble bra! Tips til forbedring ville kanskej vært å ha brukt en omtrent samme farge bakgrunn som klokken? En besj hvit bakgrunn. Lenke til kommentar
Hawk_AA Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg synes bildet var kjempeflott! Noen spesiell grunn til at viserne står som de står? Fortsett sånn! Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Nei, var en spontan idé når jeg våkna. Jeg lå bare og så ut i rommet, og hadde følelsen av at tiden stod stille, samtidig som den gikk. =) Lenke til kommentar
Speik Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Dette likte jeg svært godt! Kan du si noe om hvordan du fikk til den effekten? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Vil tippe på at han holdr kameraet med en hånd foran kameraet holder han klokken med den andre hånden. Halvlang eksponering, og så beveger han begge armene synkront under eksponeringen. Likte bilde godt Har ett fint budskap Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Veldig fint bilde Du får budskapet klart fram! Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg tror eneste måten å få til denne effekten (i alle fall den letteste) er å bruke en blits. Jeg brukte min 430ex blits med raskt lys (lite lys) på blitsen (vet ikke om jeg fikk forklart det noe bra:s) Lite lys gjør i alle fall at det som er nærme (her, klokka) blir fryst av blitsen, mens det lenger bak (her, rommet mm.) ikke blir fryst pga. for lite lys. Takk for responsen =) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Har du tatt bilde på 2 min eller brukt 2 min på å redigere det? Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Bildet er ikke redigert, kommer rett fra kameraet. Prøvde bare å få frem at dette var en spontant bilde, altså ikke noe gjennomtenkt. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Artig bilde! Er det en sånn Ikea klokke? Den bråker noe infernalsk når den ringer... Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Det stemmer! Umulig å unngå å vite at tiden går når du er i samme rom som dette beistet... Har ei problemer med å våkne om morgenen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå