Gjest Slettet+3124 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Får man kjøpt rutere uten brannmur til hjemmebruk? Eller en mulighet for å deaktivere hardware brannmuren helt? Fordi jeg finner ingen rutere for hjemmebruk uten hardware brannmur. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det er jo standard. Hvorfor vil du ikke ha det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Fordi min NetGear ruter henger seg innemellom, og spesielt ved spilling, får jeg titt og ofte "no connection" selv om jeg har nettverk. Og når jeg var koblet direkte til modemet fantes ikke det problemet mitt. Og når kabelselskapet bytter IP pleier den nevnte ruteren å henge seg, og jeg mistenker at det er brannmuren som er problemet her. Så hadde vært greit å kunne ha hatt en ruter uten brannmur eller hvor denne kan deaktiveres helt om man ønsker dette.. Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hvilken ISP og modem har du? I mange tilfeller holder det kun med en switch, siden de enten deler ut flere offesielle ip adresser eller at det er router integrert i modemet. Lenke til kommentar
dmdb Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Hei, alle rutere bør ha en mulighet for å slå av brannmuren. Kikk godt etter i menyer så finner du nok. Last ned manualen til ruteren din og se der også. mvh Endret 7. oktober 2007 av dmdb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå