bjaa Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 De har lagt inn Geforce FX på webshoppen på komplett nå. Kompett.no Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hmm... 4000 kr, det er vel som forventet, men TerraTec??? Visste ikke at de lagde skjermkort??? Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Antatt 2003-03-31 Vel... litt dårlig markedsføring eller?. Med FLAKS har du kortet i midten av april... men du kan jo alltids forhåndsbestille 8) Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 nytt firma? kompett altså? uten L for løent? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Alle vet da at det egentlig heter Komplott. BTW: Visste dere dette? www.komplett.se www.komplett.co.uk www.komplett.de www.komplett.ie www.komplett.com Det tar jo helt fullstendig av!? :o Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Alle vet da at det egentlig heter Komplott. BTW: Visste dere dette? www.komplett.se www.komplett.co.uk www.komplett.de www.komplett.ie www.komplett.com Det tar jo helt fullstendig av!? :o ja, og? mcdonalds ekspanderer også.. samme med spar, rema1000, etc.. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Alle vet da at det egentlig heter Komplott. BTW: Visste dere dette? www.komplett.se www.komplett.co.uk www.komplett.de www.komplett.ie www.komplett.com Det tar jo helt fullstendig av!? :o Begynner du å klage fordi et norsk firma satser internasjonalt også nå? EDIT: psilocybe er en dust =) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 ja, og? Ikke noe annet enn at det var helt ukjent for meg. Begynner du å klage fordi et norsk firma satser internasjonalt også nå? Ja, selvfølgelig. Slikt kan vi ikke ha noe av. (hvordan i alle dager fikk du dét til å bli klaging?) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 EDIT: psilocybe er en dust =) .. og anders er en treiging Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Typisk komplett stil:p Tidlig ute med produktene sine i prislistene! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 (hvordan i alle dager fikk du dét til å bli klaging?) Var smileyen tror jeg. Den gav innlegget et "se på hva svina holder på med, bryr seg bare om å ekspandere og ikke behandle oss kunder godt" inntrykk. Derfor Har vel også noe med at komplett finnes i andre land er gammelt nytt og derfor tolka jeg det slik at du skulle "avsløre en skandale", men får beklage at jeg trakk en litt vel rask konklusjon av hva du ville med innlegget ditt hmm, dette ble ett fryktelig rotete innlegg, huff orker ikke skrive på nytt Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Ah. Jeg forstår. Det var bare nytt for meg, Komplett har jeg all mulig respekt for og at det går dem bra er da bare helt topp. På ingen måte noen skandale, det er vel heller det at jeg ikke er 100% oppdatert på alle fronter lenge. Og bare for å gjøre det helt klart: /me Komplett. Lenke til kommentar
Beemer Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Tja...Har folket lest testen på Toms Hardware??? Synes ikke kortet imponerte så voldsomt, men det virker som er godt produkt. Men skulle det konkurere skikkelig med R300-chipen, burde det kanskje vært litt raskere. Syns forskjellen i ytelse er litt liten....Men men.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 Jeg blei direkte skuffa det kommer ikke før om en måned eller to, og blir slått av et 1,2 eller 3 måneder gamelt kort! Ati radeon Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Artig at det er billigere ukens tilbud på komplett.no enn på komplett.se. (ja, jeg vet det er den sterke krona, men likevel) Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Skal *aen meg si folk har blitt spydig her på forumet :/ Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Tja...Har folket lest testen på Toms Hardware??? Synes ikke kortet imponerte så voldsomt, men det virker som er godt produkt. Men skulle det konkurere skikkelig med R300-chipen, burde det kanskje vært litt raskere. Syns forskjellen i ytelse er litt liten....Men men.. det har litt å si med drivere og greier,og de var ikke helt utviklet da tom's foretok testen,så det kommer nok til å bli et ATI------->i søpla kort,ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå