Gå til innhold

IGN er imponerte over Uncharted: Drake's Fortune

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Digg, skal ha denne lekkerbisken men stusser litt att spillet er in 720p og ikke 1080p

9650635[/snapback]

1080p er vel ikkje akkuratt det optimale for ett sånt spill..;)

9650891[/snapback]

Det er 720p som blir tingen for spillet, men why on earth er ikke 1080p optimalt? Det er vel rent tekniske og grafiske arbeidsbegrensninger som gjør at det ikke kommer til å gjøre det..

9651223[/snapback]

det var vel derfor eg mente det og..;)

Lenke til kommentar
Gamerankings :)  Bare vent... skal gjette flere spill. COD 4 92%  Battlefield BC 88%. Flere kommer :)

9648748[/snapback]

gjett Gran turismo og Grand Theft Auto også da? får du riktig på mer enn tre av disse spillene du har tippa på når det er 1. juli skal jeg sende deg en kasse brus/øl. :)

Lenke til kommentar

Hmm bare jeg som synes grafikken på skjermbildene ser litt stusselig ut? Skulle ønske at det snart kom et PS3 som blåser luggen av meg....håper GT5 prologue blir det spillet.

Sjekk dette...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
2nvfm9c.jpg

2rwlqub.jpg

2ajopea.jpg

Endret av trydis
Lenke til kommentar

Skal aldri stole på sånne bilder. Kan være forminska en del og da kan kvaliteten bli dårlig! Men etter videoene jeg har sett av dette spillet så ser det ekstremt vakkert ut! Noen som vet om 5 desember er release dato? Står vertfall det på cdon.com og det frister som f å forhånds bestille! Og ikke minst Assasin's Creed! :D

Lenke til kommentar
Da får jeg håpe min første bestilling fra VGP blir vellykket. :)

9653385[/snapback]

Går alltid bra fra VGP :)

gjett Gran turismo og Grand Theft Auto også da? får du riktig på mer enn tre av disse spillene du har tippa på når det er 1. juli skal jeg sende deg en kasse brus/øl. :)

9651993[/snapback]

Gran Turismo 5 regner jeg med du mener, kommer til å få 89%

GTA IV får 92%

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...