FL1P Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Forrige tråd ble lukket så jeg lager en ny en. Muse spiller i Oslo Spektrum 23.oktober kl 19.30! Jeg har forresten en ståbillett til overs, så PM hvis du tar hintet. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Gleder meg Forsatt ingen som vet hvem som oppvarmer? Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Finnes en Muse gruppe på Nettby der en dude påstod at Arcade Fire skulle varme opp. Har ikke funnet en sikker kilde men det hadde vært noe, Arcade Fire er utrolige live. Det gjenstår bare å se, hadde vært kult om Wolfmother hadde varmet opp også ^_^ Lenke til kommentar
Badering Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Arcade Fire hadde vært jævla bra. Veldig bra musikk Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Var heldig og fikk to ståplasser nå, så det er fortsatt håp... sist jeg sjekka var det bare sitteplasser langt bak Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Gleder meg stort til konserten! Reiser fra Stavanger til Oslo tidlig på morgenen den 23. Og nei, Arcade Fire skal IKKE varme opp for Muse, det er selvsagt ren bullshit. For det første er Arcade Fire blitt et for stort band til å varme opp for Muse, for det andre spiller de i Irland samme dag. Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) jeg skal også se Muse! gleder meg så sinnsykt! Eneste kjipe er at jeg har sitte-bilett /: Men bedre enn ingen ting. Noen som har en anelse om hvilke sanger de slal spille? Håper de skal spille Hysteria, Citizen Erased og kanskje Plug in baby. Vil jo så klart at de skal spille mange andre men disse er kanskje øverst på lista. Det hadde forresten vært tøft hvis turboneger hadde varma opp. Endret 10. oktober 2007 av thanat0s Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 sukk.. vil også se muse!! 375 spenn )(/"#¤="#/=)=) Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) jeg skal også se Muse! gleder meg så sinnsykt! Eneste kjipe er at jeg har sitte-bilett /:Men bedre enn ingen ting. Noen som har en anelse om hvilke sanger de slal spille? Håper de skal spille Hysteria, Citizen Erased og kanskje Plug in baby. Vil jo så klart at de skal spille mange andre men disse er kanskje øverst på lista. Det hadde forresten vært tøft hvis turboneger hadde varma opp. Hysteria og PiB kan du regne som sikre. Håper på CE jeg også. Her er setlisten fra Aten på denne touren. Blir trolig ganske likt. Knights Of Cydonia Map Of The Problematique Hysteria Supermassive Black Hole Butterflies & Hurricanes Sing For Absolution Feeling Good Apocalypse Please Invincible Starlight Time Is Running Out New Born *Encore* Soldier's Poem Unintended Plug In Baby *Encore* Take A Bow Stockholm Syndrome Endret 15. oktober 2007 av GuardiaN-- Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Faen jeg fikk bare tak i sittplasser, blir rart å sitte stille hele konserten altså :/ Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Faen jeg fikk bare tak i sittplasser, blir rart å sitte stille hele konserten altså :/ Stå mellom setene da? Eller på setet ditt? Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Guardian, hva menes med encore? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Encore er ekstranummer. Men det er jo ikke ekstranummer lenger, siden så og si alle artister skriver "ekstranummeret" inn i setlista. I gamle dager var encore/ekstranummer slik at aritster spontant tok noen ekstra sanger om publikum ropte dem inn igjen, men nå skriver de fleste ekstranummerene inn i setlista på forhånd slik at de allerede har planlagt at de skal gå av scenen noen minutter og så komme tilbake "fordi publikum ropte dem inn igjen". Det er idiotisk, men sånn er det blitt. Edit & off-topic: Liker musikksmaken din, Nurzum. Endret 15. oktober 2007 av Hewitt Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Inglow skal varme opp i Trondheim på lørdag hvertfall.. men står ingen ting om at de skal varme opp i spektrum.. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=175796 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 GEC.no melder at "Stalingrad Cowgirls" skal varme opp for Muse i Spektrum. Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Et interessant bandnavn for en interessant konsert. Disse ''Stalingrad Cowgirls'', er de seriøse musikere? Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) http://www.musikknyheter.no/news/2995 4 dager igjen Edit: Jeg får så frysninger av å se denne videoen. Tar selvmord om de ikke spiller Bliss live. http://youtube.com/watch?v=sNfg3CR3er8 Endret 19. oktober 2007 av Nurzum Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Noen som vet om det er mulig å få sneket seg til ståplass selv om man har kjøpt sittebiletter? Evt. noen som har lyst til å bytte to sitteplasser med to ståplasser? Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Noen som vet om det er mulig å få sneket seg til ståplass selv om man har kjøpt sittebiletter? Evt. noen som har lyst til å bytte to sitteplasser med to ståplasser? Lurte på akkurat det samme, hvertfall det første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå