Gå til innhold

PS3 import - Et par spm.

Jakoozie

Anbefalte innlegg

Vurderer å importere en PS3 nå (eller i nærmeste fremtid) fra USA.

Vil ha den billigst mulig seff, og har tenkt på 40 GB versjonen (bryr meg lite om BC osv)

Hadde egentlig holdt med 20GB, men har forstått det sånn at den er dyrere enn 40 Gb kommer til å bli...?

Men jeg lurer på, hvilke nettbutikker har dere god erfaring med? (Vil også gjerne betale minst mulig toll ;) )

Og er det noe spess jeg må ta hensyn til/vite om? (annerledes strømforsyning osv osv)

Hvis dere har noen andre tips ang. PS3 import er jeg lutter øre :thumbup:

Også, er det i det hele tatt særlig lønnsomt å importere (jeg tror jo det, men har ikke oversikt over alle tilbud på markedet)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.videogamesplus.ca

det er riktignok kanada, men det er billig og bra levering, de skriver også lavere verdi på pakken, noe som gjør at du slipper toll og tull.

9647059[/snapback]

De har ikke 40GB versjonen (enda?) dog...

9647116[/snapback]

Finnes det andre gode nettbutikker til PS3 import? Hverken VGP eller play-asia har den versjonen jeg vil ha (60 eller 40 GB)

Setter pris på om noen kunne svart på de andre spm. også..

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

hvis du importerer er det ikke samme blu-ray sone som Europa. Det er vel den eneste forskjellen mellom den europeiske og amerikanske.

Hvis du skal handle fra andre nettbutikker enn VGP.ca så kommer toll og moms i tilleg. vet ikke om noen andre som setter lavere verdi enn det du egentlig kjøper på postpakken. Men du kan sende mail til de du kjøper den fra og høre om de gidder og sende den som en gave-pakke (Da er det 0 toll og moms.)

Lenke til kommentar
hvis du importerer er det ikke samme blu-ray sone som Europa. Det er vel den eneste forskjellen mellom den europeiske og amerikanske.

Hvis du skal handle fra andre nettbutikker enn VGP.ca så kommer toll og moms i tilleg. vet ikke om noen andre som setter lavere verdi enn det du egentlig kjøper på postpakken. Men du kan sende mail til de du kjøper den fra og høre om de gidder og sende den som en gave-pakke (Da er det 0 toll og moms.)

9649613[/snapback]

betyr det at hvis jeg importerer en ps3 så kan jeg ikke spille spill som er kjøpt i Norge :hmm: ?

Lenke til kommentar
betyr det at hvis jeg importerer en ps3 så kan jeg ikke spille spill som er kjøpt i Norge :hmm: ?

9649926[/snapback]

Det er korrekt.

9649957[/snapback]

med andre ord må jeg kjøpe en ps3 i norge eller ihvertfall europa hvist jeg ikke vill impotre spillene også

Lenke til kommentar

9649613[/snapback]

Dette stemmer vet jeg. Men jeg kommer bare til å kjøpe Blu-ray filmer fra USA uansett, så det er ikke problem.

Er 100% sikker på at spill er sonefri til PS3.

Blir vel VGP da... Men jeg finner bare 80GB-versjonen på deres side.. Stemmer det at de bare har denne? Høres merkelig ut.

Hvis dere vet om noen tilbud som kommer i nærmeste fremtid (USA eller norsk), eller vet om noen annonserte priskutt er det bare å si fra...

Lenke til kommentar

Men har sett at mange har spurt om dette rundt omkring på forum

og svaret er at spillene er sonefri men ikke filmene,

(Jeg selv er ikke 100% sikker) men det er det som "ekspertene" her og der sier :p

9650171[/snapback]

Håper du har hørt på de rette ekspertene funmaker for skal jeg ha meg en ps3 så vill jeg helst ha en billig en (og dermed er importering rimelig) men jeg gidder ikke importere alle spillene også :):D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...