Asbjoern R Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Hei, jeg har et lite problem. På Simpsons og Dynasty warriors Gundam demoene blir skjermen grå'lig men de 10 andre spillene jeg har prøvd sålangt har ikke hatt samme problemet. Spillene er lastet ned fra US store men det er spill derfra som funker normalt og. Jeg bruker en scartkabel. Noen som vet? ;( Edit: Virker som om det skjer på mesteparten av demoene lastet ned fra US Psstore. Endret 5. oktober 2007 av klobo Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 NTSC! Tv-en din støtter ikke NTSC. Europa har PAL. Tror ihvertfall det er problemet. Lenke til kommentar
Asbjoern R Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Okei, takk for hjelpen ihvertfall. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg hår og samme problemet på noen demoer. Blir problemet og forsvinne når jeg går over til hdmi? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ja. 9652136[/snapback] Det var hyggelig å høre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå