Gå til innhold

Liten omorganisering av forumet Kultur.

Anbefalte innlegg

Mitt forslag er å opprette et underforum i Annen kultur ved navn Anime og manga, ettersom denne spesifikke og populære stilarten går over flere forumkategorier vi har (film, TV-serier og litteratur). Det bør ikke bli et eget hovedforum under kulturkategorien siden kunstformene ikke bryter ut av de allerede eksisterende, men tvert imot er "underlagt" dem. Den mest optimale løsningen må dermed være å opprette et underforum i Annen kultur når man blander flere kunstformer på den måten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da støttes det opp for å ha en kategori kalt anime/manga, selv om jeg personlig godt synes at manga og anime kan splittes, da det er MEGET kjedelig hvis/når folk misoppfatter om de skriver i anime eller manga tråden for en serie og kommer med en spoiler LANGT ut i serien... Det er få ting som irriterer meg mer (for all del, det er mulig å gjøre/se feil) men det er så utrolig kjipt for meg.

Det andre er at slik som den er nå, så diskuteres det lite manga (synes jeg), jeg tror dette på sikt kunne blitt bedre hvis du splitter disse to forumene slik at man ikke blir "overveldet" av anime intrykket med en gang man kommer inn på det.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hvorfor blir kategorien flyttet tilbake (som samme kategori) når man først får følelsen av at den er flyttet midlertidig for at den skal deles. Så flyttes den tilbake, uten noen endringer..! ?? Kommer det noen endringer? Skal dere splitte tegneserie/anime slik det var blitt foreslått... Eller renner det hele ut i sanden ??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...