tunefish Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Leste et sted at alle måtte skaffe seg nytt passord etter hacker-angrepet, så det kan nok ha noe med det å gjøre ja. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Stemmer det. Alle gamle passord gikk ut 17:00 i går tror jeg. Du må møte opp personlig hos Orakel for å skifte passord. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Vel, jeg har ikke noen problemer med å bruke NTNU-nettet generellt, men siden jeg ikke har endret passord ennå, har jeg bare 0 rettigheter. (Får ikke lest mailen etc) Men jeg bruker hverken ntnu-mailen eller noen av tjenestene for tiden så jeg kan godt drøye det til køene blir mindre ved orakel-kontoret. Men skal dette ramme snabbhubben på noen måte? Jeg har jo brukt den tidligere uten å være pålogget på NTNU. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Når jeg bytta i dag (i tolvtida) var det ikke kø i det hele tatt. De satt i gangen med 3 maskiner. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Når jeg bytta i dag (i tolvtida) var det ikke kø i det hele tatt. De satt i gangen med 3 maskiner.Oki, jeg bare antok det var kø.. Får stikke bortom der i mårra tidlig. (Orakelkontoret er vel stengt nå?) PS. Sitter på kontoret på gløs nå. Har fått ned 390MB av Linux-iso'en og har ikke noe hastverk med å logge på NTNU-mailen eller noen andre ting jeg trenger det passordet til. Som dere ser er jeg jo på nett likevel, og får sjekket yahoo-mailen og surfet som normalt. PS. noen som vet hvor jeg kan finne ut hvorfor snabbhubben bare disconnecter meg? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Ville bare si at filen kom til slutt ned vha FTP-programmet og at MD5-summen stemmer. Da er det bare å brenne ut og boote opp linux.. Skal bli gøy å se hvordan dette fungerer. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Maa bare si meg knallfornoyd med aa komme i gang med linux paa denne maaten. Det er 8 min siden CDn var ferdig brennt, 5 minutter siden jeg begynnte aa boote fra Knoppix CDen, og naa er jeg i gang allerede. Da er forste oppgave aa fikse norsk tastaturoppsett og scrollehjulet. Ellers virker dett meget lovende. Anbefales! Bare gaa inn paa www.knoppix.net og hent isoen der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå