Morten0r90 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Som sagt i overskriften: Når jeg er i den delen av installasjonen av Vista der jeg skal velge hvilken partisjon jeg skal installere det på, finner ikke installasjonen noen partisjon.Det står under at jeg må installere en enhetsdriver for at jeg skal få tilgang til harddisken. Problemet er at jeg ikke finner noen enhetsdrivere til harddisken min. Jeg finner Harddisken i BIOSen, så det sitter i og skal funke Hovedkort: Gigabyte GA-945P-S3 Harddisk : Hitachi 320GB Deskstar T7K500 SATA2 litt hjelp værsåsnill? Lenke til kommentar
kimmern88 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Dette problemet har jeg hatt før, du må kanskje sjekke alle ledninger sitter godt fast i harddisken og evt. cdrom'en din. Pluss du må sette hard disken din på master og cd-rom'en på slave. OG kanskje du må bytte om side om IDE kabelen, den brede og flate kabelen som passer inn i Hdisken og CDdisken din. Og formater hele harddisken din skikkelig i en annen pc som fungerer før du setter igang. Ikke til mye hjelp men håper det går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå