Gå til innhold

Skullcandy SK Pro DJ Headphones

John-86

Anbefalte innlegg

Har planer om å kjøpe nye headphones snart og lurer på om kanskje de skullcandy`ne ville være noe,jeg har lest att de ikke er så veldig bra men har ikke sett noen annmeldese av disse headphones`a.hvis noen har hatt ell vet noe om dem hadde det vært nice med litt info..

http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...categorynu=5704

skal forresten kjøpe en Ipod Touch i samme slengen så jeg trenger noe ordentlige headphones

Ellers så er jeg ute etter headphones som er fete (siden jeg skal da gå ute med disse på gata) også må ikke lyden lekke helt 100% hvis du skjønner

kan legge til att headphones a skal brukes til og spille hiphop musikk på (hvis det skulle hjelpe) :)

Maks pris=1500

Endret av JohnErik86
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skullcandy er greia hvis utseendet er det eneste som teller. Lyden er stusslig til prisen.

Så det kommer an på hva som er viktig for deg.

Hvis jeg skulle kjøpt meg lukkede hiphop-hodetelefoner til rundt 1.500,-, hadde jeg nesten helt sikkert havna på Beyerdynamic DT770 Pro, enten 32 eller 80 ohm.

Vanvittig solid bygd, demper godt og kanskje den råeste bassen, noe som burde passe bra til hiphop.

Ulempen er kanskje utseendet. Siden DT770 Pro er ment for proffmarkedet, har de ikke lagt så mye vekt på kult design. Jeg synes dog de er tøffe på sin egen spesielle måte. :-)

Hadde kanskje også sett på Ultrasone PROline 550. Ikke like solide, men sammenleggbare, godt dempet, lettdrevet og nesten like rå bass.

Ultrasone HFI-550 er ikke like raffinert, men til under 800,- er de et kupp.

Ellers er det mye bra i øreplugger for tida, men du vil kanskje helst ha ordentlige hodelefoner?

Bruk https://prisguiden.no for priser og mer info.

Endret av JensL
Lenke til kommentar
ja jeg tenkte mest på og kjøpe headphones,men du er 100% sikker på at det ikke er bra nok lyd i de skullcandyene?isåfall så er det kjipt fordi er synsykt fete

9652581[/snapback]

Nei, jeg er ikke 100% sikker før jeg får testa Skullcandy'ene i mitt eget anlegg, i direkte sammenlikning med mine egne hodetelefoner.

Men utifra det jeg har lest, så kommer Skullcandy svært dårlig ut når det gjelder ren lydkvalitet. Har også lest at konstruksjonen ikke nødvendigvis er så solid som den kanskje ser ut.

For å overføre til bilverdenen:

Skullcandy: "Jeg er beintøff fordi jeg har en BMW 316i som er stylet som en M3".

Beyerdynamic: "Jeg driter i hva andre synes, fordi jeg vet at min gamle Nisssan med 400+ hk kjører fra det meste allikevel".

Eller noe sånt... :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...