Gå til innhold

Lav bass via Xbox360

Anbefalte innlegg

Hei. Sitter irritert over at min Xbox 360 leverer dårlig bass til annlegget. Har en aktiv-sub som har det bra "aktivt" når jeg spiller musikk gjennom PC-en og DVD-spilleren (Ikke xbox).

Lyden er koblet via vanlig lydkabler (Stereokabler), hva er det som gjør at alt som spilles av på Xboxen har så dårlig bass?

Må vell kjøpe fiberoptisk kabel her og prøve det... Hva tror dere?

Edit: Prøvde andre innganger, samme problem. Dessuten kjøres det ikke noe bassbost greier på Data-maskinen min.

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har da ikke noe problemer med lyden her. Nå bruker jeg lite bass da, for ikke å rive ned huset. Men det hende jeg skrur opp litt, og da høres det ikke noe verre ut en det gjorde fra PC-en og CD/DVD-spiller.

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Du må kanskje sette lyd til vanlig stereo i noe options hvis den ikke står på det allerede? Uansett bør du vel kjøpe optisk kabel så du får ordentlig surround siden du har lydanlegg. Da blir sikkert alt bedre også.

9646298[/snapback]

Må vell det. Hehe. Hadde fiberoptisk til min Xbox 1 og det var knalllyd. Men det var jo knallyd fra Xbox 1 hele tiden uansett, det var faktisk bedre enn når jeg koblet maskinen min til TV'en... Så ble skuffa her når deg gjelder X360.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...