Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Oppgavelinja har forsvunnet

Anbefalte innlegg

Hei, oppgavelinja mi har forsvunnet :ermm: Hva skal jeg gjøre? Det er akkurat som at den er usynlig, når jeg f.eks har internett vindu oppe, så ser jeg klart og tydelig at oppgavelinja er der, men allikevel ikke er det, har prøvd forskjellige temaer, men ingen fungerer :no:

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mener du at oppgavelinja blir liggende bak, når andre program er aktive?

Hvis, kan du høyreklikke på oppgavelinja, velg egenskaper og sett merke for "Behold alltid oppgavelinja over..........."

9645726[/snapback]

Ja, det er akkurat det jeg mener ;)

Men jeg får ikke klikka på oppgavelinja, høyreklikker, men det kommer ingen alternativer som det pleier å gjøre :no:

EDIT: Jeg fant den "Behold alltid oppgavelinja over....." knappen boksen i kontrollpanel, men det funker fortsatt ikke

Endret av aXXo
Lenke til kommentar

Hvis, kan du høyreklikke på oppgavelinja, velg egenskaper og sett merke for "Behold alltid oppgavelinja over..........."

9645726[/snapback]

Men jeg får ikke klikka på oppgavelinja, høyreklikker, men det kommer ingen alternativer som det pleier å gjøre :no:

EDIT: Jeg fant den "Behold alltid oppgavelinja over....." knappen boksen i kontrollpanel, men det funker fortsatt ikke

9645771[/snapback]

Hvordan fikk du den til å forsvinne? :O

Lenke til kommentar

9645726[/snapback]

9645771[/snapback]

Hvordan fikk du den til å forsvinne? :O

9645851[/snapback]

Det veit jeg ikke, den var bare borte i dag når jeg slo på PC-en... Hvis jeg hadde visst hvordan jeg fikk den vekk, hadde det ikke vært så vanskelig å få den tilbake igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...