Knebel Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ulvet denne fra GAF.. Sony kjører i gang en ny reklamekampanje. Slutt på gråtende babyer i tomme rom og annen psykose. http://apps.eyewonderlabs.com/adWdrVideoSp...ovalJSTags.html Jeg må si med hånda på hjertet at det er en av de stiligeste bannerannonsene jeg noengang har sett.. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Aah, sweet, sweet vector graphics Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Linken virker ikke? 9645781[/snapback] Den virker faktisk helt fint. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Den funker helt fint hos meg... Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Linken virker ikke? 9645781[/snapback] Hvilken browser? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Den var ikke så aller verst den, litt finurlig måte å fremstille at PS3 vistnok ikke bare er en spillekonsoll men litt av vært. Denne var litt bedre enn gråtende baby, faktisk av de bedre reklamene for denne generasjonens konsoller. X360 sitt konsept med "step inn" var litt teit synes jeg og Nintendo, tja, hvem vil vel ikke åpna døra og se 2 japanske menn holde noe som med første øyekast kunne ligne en dildo, etterfulgt av ordene "We want to play". Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Linken virker ikke? 9645781[/snapback] Hvilken browser? 9645814[/snapback] Internet Explorer og Opera. Var forreste kaspersky som fjerna den siden det er reklame. Kaspersky er elsk<3 Endret 5. oktober 2007 av Nimrad Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Dette her var da skikkelig nice, good going Sony Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Too awesome!! Keep goin SONY Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Bannerannonse, ja, trodde det var en video.... Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 eg synes dei burde gå tilbake til sine røtter med sine reklamer..sony hadde vittige reklamer ein gang i tiden..denne var faktisk ganske kul btw.. "this is no ordenary grill, it cointains a deadly hamburger" Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Denne var skikkelig tøff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå