LasseGL Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hei! Som overskriften forteller, trenger jeg litt hjelp ved kjøp av DVD/Optisk. Jeg Brenner nesten aldri CD'er.... Det jeg setter i høysettet når jeg nå skal kjøpe meg en ny DVD/Optisk er: - Lavt Støynivå! (Viktig). - Kjapp Lesehastighet av CD'er som jeg putter inn i CD rommet. - Og evt. fremtidsrettede metoder som f.eks Lightscribe (Absolutt ikke Nødvendig, men et pluss) Håper på svar. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Bare for og ta det andre veien, da bør du holde deg unna NEC sine. Støyer mye mer enn BenQ sine (1620+1640) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 BenQ selges dessverre ikke lenger her i landet. Men Samsung SH-S203B går for å være meget bra i tester. Når det gjelder å støy så kan man enkelt bruke program som cd/dvd bremse eller Nero Drive Speed for å justere hastighet og dermed også støy. Når det gjelder Lightscribe/labeltrash så er min personlige mening at det er noe forbanna tull. Ikke farger og dårlig i sammenligning med printbare plater forøvrig, dessuten er platene dyrere. Samsungen støtter dog et av alternativene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå