jadaaaaa Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Hei, Liker ikke å spør om det jeg skal, men.. Okei, til spørsmålet: Det er tilfeldigvis ikke noen som har i tankene å trekke seg, visst ikke kunne noen vært så snill å trukket seg(har gjort en kjempetabbe, delvis administrasjonens feil, men er for sent å komme seg inn allikavel nå..) og laget mitt har ikke blitt registrert....Jeg kan overleve å ikke være med, men det som er utrolig ille er at jeg har ødelagt for fire andre....Så hadde vært utrolig snilt/greit visst noen ville trekke seg...Men skjønner veldig godt de som ikke vil, men prøv å sett deg i min situasjon :S Takk om du vil og takk om du hvertfall leste det å vurderte det....... Petter aka M!lk$hake Endret 5. oktober 2007 av jadaaaaa Lenke til kommentar
jadaaaaa Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 jaja...Da ble det ikke noe comp på oss....Vi overlever nok Lenke til kommentar
madbird Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Skjønner igrunn ikke posten din, Nicknamet ditt ble ropt opp X antall ganger på anlegget, det er annonsert at ALLE clanleaders skal være på #theexperience.compo Lenke til kommentar
jadaaaaa Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Problemet var at jeg aldri fikk den informasjonen jeg skulle, min og administrasjonens feil(mest dems syns nå jeg da...) Men samma det, for sent nå allikavel...Ikke noe mer å diskutere.. Prøvde forresten på compo på irc, men ingen var der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg