Rudde Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) hey har kjøpt meg ny PC'e som også betyr at jeg vil ha nye spill Oo PC-en har Q6600 kombinert med ett 8800 GTS skjermkort som skulle dra det meste på markedet Dette blir altså spilt på en 22" PC skjerm og snart en 32" TV :F Mitt spm er altså hvem spill er det vært og kjøpe?? Jeg er ganske kresen når dte gjelder spill Men jeg liker også online play Beste spill jeg vet om online: BF2 Beste spill jeg vet om offline: Halo spillene Takk for serrgjøse spill forslag Endret 6. oktober 2007 av Rudde93 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Q6600 kombinert med Q6600? Kan du ikke si sjangre som er aktuelle da? Forresten burde du rette litt skrivefeil før du poster. Lim det inn i word eller noe. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Blant nye spill kunne du tatt World in Conflict og Crysis når det kommer ut. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Q6600 kombinert med Q6600? Kan du ikke si sjangre som er aktuelle da? Forresten burde du rette litt skrivefeil før du poster. Lim det inn i word eller noe. 9645556[/snapback] Mente 8800 GTX xD Sitter ikke på min PC Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Vil også anbefalle World In Conflict... helt sinsykt fett spill.. Om du ikke liker strategi-spill sjangern garanterer jeg at du vil like det etter dette (selv er strategi favoritten) . Et annet kult spill er TV Giant (kom ut igår trur jeg), utrolig bra tidsfordrivspill.. men ikke så mye action da Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Vent en måned, så kan riggen din få vist muskler (noe, i alle fall) med Jericho, gore-horror-FPS signert Clive Barker. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Ingen flere?? :O Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Rainbow 6 vegas, enemy territory quake wars og armed assault er ganske gode spill. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=840423 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå