Bjorhus Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har en hp pavillion dv8260ea, som jeg har formateret, men nå får jeg ikke i gang bluetooth'en. Har lett på hp's sider etter driver, men har ikke funnet den rette, tror jeg. Noen om vet hvor jeg kan finne den? /T Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Prøvd med dette? http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwar...&os=228&lang=no Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Jepp, men fortsatt ikke noe action. får besked om at den er deaktivert Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hmm.. Prøv dette: Start --> Høyreklikk på Datamaskin --> Behandle.. --> Tjenester og Programmer --> Tjenester. Nå har ikke jeg en PC med Bluetooth, så jeg vet ikke hva den tjenesten heter. Men hvis du finner den; Høyreklikk på tjenesten --> Egenskaper --> Oppstartstype : Automatisk --> Tjenestestatus : Start --> (nederst) OK. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Takker for svar Jeg vet heller ikke hva tjenesten heter, så jeg er igrunn likelangt :| Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Windows sin heter "Bluetooth Service" tror jeg. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Finner ikke bluetooth srevice. har satt sammen screenshots av datamaskinbehandlingsalternativene (laaaaangt ord ) Noen som kan hjelpe på grunnlag av dette? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Da tyder det på at Windows ikke har installert Bluetooth i det hele tatt. Jeg ville ha tatt en telefon til HP, evt. sendt en mail, for å få riktig driver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå