Spinner109 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Hvis en bestiller et skjermkort til ca. 950,- inkl frakt og får levert et hovedkort til ca. 1600,- ekskl frakt; Burde man selge HK for en rimelig penge og bestille nytt skjermkort eller sende HK tilbake og få skjermkort omlevert? Hva ville dere gjort? Regner med at man får porto dekt siden det er snakk om feillevering. Endret 5. oktober 2007 av Spinner109 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg ville kontaktet nettbutikken og fått orden på det. Å drive med uærligheter for noen få hundrelappers skyld er meg uverdig. Lenke til kommentar
Buno Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Kommer vel alt ann på hvor ærlig man er... Tror nok at jeg ville ha returnert det. i allefall om jeg hadde planer om og handle dær igjen... Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Er det jeg også mener. Tenker at de kanskje setter pris på litt ærlighet i ny og ne ... Er jo heller ikke akkurat slik at man kan reklamere på produktet senere hvis det skulle ta kveld en gang... Endret 5. oktober 2007 av Spinner109 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå