janhaakon Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hva er beste måten å rense CPU-kjølere med masse tette ribber som har samla opp mye støv? Støvsuger og hårføner funker liksom helt optimalt... Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg har renset CPU kjøleren med støvsuger i mange år nå. Demonter vifta og sug direkte på kjøleribben. Og for all del hold munnstykket unna resten av delene inni der. Må også sies at jeg har støvsugerslange og munnstykke av plast. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Bruker å demontere hele kjøleren en gang vært andre år jeg. (Serveren som står på 24/7) Dereter rengjør jeg med q-tips og isopropanol. Da blir vifte og ribbe gulle rein. Lenke til kommentar
Yoda211 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hva er beste måten å rense CPU-kjølere med masse tette ribber som har samla opp mye støv? Støvsuger og hårføner funker liksom helt optimalt... Når eg skal renske PC-en for støv, tar jeg den med ned i garasjen og bles den med kompressoren, det er mykkje meir effektift enn å sitte å drive på med støvsugar og fønar. dessuten er støvsugaren og fønaren ikkje kraftige nokk til å få vekk atl støvet. så eg vil ambefalle trykkluft når du skal kvitte deg med støvet Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Trykkluft er det eneste som duger skikkelig, har du ikke tilgang til kompressor så får du kjøpt trykkluft på boks hos f.eks Biltema. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå