Gå til innhold

Skal ha egen side, hvilken tjenester passer meg?

fox

Anbefalte innlegg

Hei!

Håper at jeg har postet i riktig kategori :)

Jeg skal kjøpe domene og host til min side, det vil bli brukt til fotogalleri, blogg, portefølje og eventuelt lagring av diverse filer feks PSD. Så jeg lurer på hvilke tjenester(eller hva nu det heter) passer best for meg.

Krav:

-Rask tilgang på min side, ingen treig lesing

-God kundeservice

-Ingen binding, jeg mener altså jeg betaler feks for tre måneder. Når disse månedene har gått, får jeg regning på nytt. Så velger jeg om jeg vil fortsette eller ei, ikke at jeg må si opp noen måneder før. Veit ikke om det er uvanlig, hvis ja. Så bare stryk dette kravet

-En god del lagringplass, ønsker å ha over 500mb.

-God pris, jeg er student ergo jeg er ikke rik. Men ikke så billig, feks 10kr med søppelkvalitet med mye nedtid

-Utland eller ei, samme for meg. Så lenge de leverer toppkvalitet

Tror det er alt, håper på gode tips&råd.

Mvh André aka Fox

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det blir Foxs tap. One.com har alt for mange begrensninger, han kan ikke bruke den som en ekstern harddisk på nettet som han ønsker. Han kan ikke ha et bildegalleri (eller video) på One.com. I tilleg kan du få noen sauer på LiveChat.

Jeg vil anbefale deg Subsys.no. Hvis du ønsker ytterligere stabilitet (dyrere ustyr osv) kan jeg anbefale deg aiso.net som jeg bruker. Her kan du velge hvor ofte du vil betale. Ingen begrensninger her, du får hva du betaler for. Prøv hastigheten på f.eks lemonblog.net.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg er usikker på det, spesielt med Subsys. Det står ingen ting på sidene deres om det.

Dette sier FAQ-en til AISO.

How do I cancel my account?

Solution:

Please contact our phone support at 1-800-781-9004 to cancel. We

provide a 30-day money back guarantee. If you cancel after this time

period we will credit you back the pro-rated amount of service left on

your account. If you do not live in the United States, you can call us

at +1 1-800-781-9004, or you can get in touch with our billing department via e-mail.

Jeg tror i så fall at man får pengene tilbake på en måte, men det er vel best å kontakte de for å få det på papir.

Redigert:

For å pressisere om oppetiden, får du 5% av den månedlige avgiften for hver halvtime de er nede etter du har sendt en e-post til support om det. Men alt er ikke fryd hos de. For eksempel har du et ganske dårlig webmailsystem. Og du får lite plass. Du må og betale for et subdomene. Jeg har klaget over dette, og de sa at de planlegger å kjøpe nye harddisker om et par måneder, og at de jobber med å få et nytt webmailsystem på plass. Ikke på grunn av at jeg klaget, selvsagt.

110264.jpeg

Endret av Fruktkake
Lenke til kommentar

Spurte de nå, du må si ifra 10 dager før (AISO).

Refresh

Steven Craig: Hello, how may I help you?

You: If I want to cancel my hosting plan, how many days before the refreshment of the plan must I let you know?

You: Because some cheaper web hosts says you must tell them 60 days before, or else they will force you to pay.

Steven Craig: i have no idea...let me look at our terms of service

Steven Craig: and a minimum of ten (10) days prior to the end of your Billing Cycle for all other plans.

Steven Craig: Cancellation requests must be received by AISO a minimum of thirty (30) days prior to the end of your Billing Cycle for dedicated server and co-location plans and a minimum of ten (10) days prior to the end of your Billing Cycle for all other plans

Steven Craig: Cancellations submitted later than this time may result in automatic renewal of your hosting plan.

Lenke til kommentar

De sa du kunne få så mye plass som du vil få når de oppgraderer diskene før året er om. Sikkert bare gå på LiveChat og få en avtale, og spørre hvor mye ekstra plass du vil få.

Merk at du ikke får mysql-tilgang på den som koster 9.99, det irriterer meg grenseløst.

Refresh

Steven Craig: Hello, how may I help you?

You: Hi

You: Are the new hard drives coming any time soon?

Steven Craig: What is this in regards to?

You: Just generally for the hosting plans, we were discussing web hosts and in the end it came down to two web hosts for the guy, you and another, then he decided on the other because it has more space

Steven Craig: Well just because it has more space doesnt mean the support or uptime will be good

Steven Craig: We will be increasing the web space soon, I would say by the end of the year...although

Steven Craig: if you really need it now we can give you what we think it will increase to now, once you order

You: Okay

You: As for the other web host my father has an account at them (which I set up), I've never had to make a ticket at them. Everything has run stable, fast and easy.

Steven Craig: Ok, well its up to you

Endret av Fruktkake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...