Eldy Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hei! Min nye Compal HEL80i data stopper noen ganger totalt opp i ca 10 sek, og ingenting skjer, alt frosser. Så etter 7-10 sek blir alt normalt igjen. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hei! Min nye Compal HEL80i data stopper noen ganger totalt opp i ca 10 sek, og ingenting skjer, alt frosser. Så etter 7-10 sek blir alt normalt igjen. Noen som vet hvorfor? 9644860[/snapback] Hæ?! Den stopper i 10 sek og starter opp etter 7-10 sek? Så den stopper opp i 17 til 20 sek da, eller? Lenke til kommentar
Eldy Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Hei! Min nye Compal HEL80i data stopper noen ganger totalt opp i ca 10 sek, og ingenting skjer, alt frosser. Så etter 7-10 sek blir alt normalt igjen. Noen som vet hvorfor? 9644860[/snapback] Hæ?! Den stopper i 10 sek og starter opp etter 7-10 sek? Så den stopper opp i 17 til 20 sek da, eller? 9644909[/snapback] Den stopper, så begynner den igjen etter ca 10 sek Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hvor mange % av CPUen bruker den? Lenke til kommentar
Eldy Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Hvor mange % av CPUen bruker den? 9645157[/snapback] Hvis du mener når den stopper opp, så går det ikke ann å sjekke da,, har ikke sjekket etter. Lenke til kommentar
B0P Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Går jo an å sjekke da...bare ha oppgavebehandleren åpen og on top og sorter etter CPU-bruk, så ser du fort (dersom det er relatert til dette og maskinen ikke fryser helt og totalt) hva som i tilfelle er synderen.. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 51% sikker på at det er CPUen din. "erfaringer" Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hadde samme problem på min PC også. Den fryser, og etter ca 5-10 sec så starter den der den slapp. Lenke til kommentar
Eldy Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Hadde samme problem på min PC også. Den fryser, og etter ca 5-10 sec så starter den der den slapp. HAR DU FUNNET NOEN LØSNING ELLER? Lenke til kommentar
Parkler- Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hadde samme problem på min PC også. Den fryser, og etter ca 5-10 sec så starter den der den slapp. HAR DU FUNNET NOEN LØSNING ELLER? Har nøyaktig samme problem med min Compal IFL90. Fryser i 6-10 sekund, for så å fungere normalt igjen etter det.. Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Mulig at du har fått et virus som gjør systemet tregt og slik det stopper opp. Ta en god scan med ditt antivirusprogram Om du ikke har antivirus så anbefaler jeg gratis versjonen til AVG. Lenke til kommentar
Parkler- Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Mulig at du har fått et virus som gjør systemet tregt og slik det stopper opp. Ta en god scan med ditt antivirusprogram Om du ikke har antivirus så anbefaler jeg gratis versjonen til AVG. Har nok ikke noe med det å gjøre, bruker selv AVG fra free.grisoft.com. Lurer derimot om det har noe med dette å gjøre: SpeedStep Kanskje noen drivere av ett eller annet slag som kan oppdateres, det har jeg ikke sjekka enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå