Gå til innhold

Neste GTA PS3-eksklusivt

fluff

Anbefalte innlegg

Da mener jeg altså det som kommer etter GTA4. Dette tok meg med overraskelse, tror man kan ta dette med en klype salt, men det er absolutt gode nyheter for PS3 om det er sant. GTA-eksklusivitet selger nok mange konsoller.

According to the November 2007 issue # 76 of the Official Xbox Magazine Sony has secured the next Grand Theft Auto, which would be number 7 in the series, to be a true exclusive to the Playstation 3.

"Rockstar really wanted to make a game that you can truly only do on PS3, harnessing the power of the Cell and Blu-ray disc and this deal lets them do just that" as said by Sony's Michael Shorrock in a statement to the press. " We handed Rockstar a signed blank check because we were short sighted enough to let Grand Theft Auto's exclusivity get away from us. Oops!"

Looks like the Xbox fans may be out of luck when it come to the next installment of Grand Theft Auto. If they do release a 360 version it sounds like it would have to be on multiple dvd discs if the game truly takes advantage of Blu-ray.

http://www.hdgamenews.com/2007/10/sony-sec...rand-theft.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var bare tull det med MS-folka. Ville ha en unnskyldning for at jeg ikke så at det allerede var en tråd om det. Men hva tenker folk om saken? Kan dette få 360 eiere til å revurdere kjøp av PS3?

9645568[/snapback]

Kanskje det kan få GTA hatere til å revurdere kjøp av 360?

Lenke til kommentar
Var bare tull det med MS-folka. Ville ha en unnskyldning for at jeg ikke så at det allerede var en tråd om det. Men hva tenker folk om saken? Kan dette få 360 eiere til å revurdere kjøp av PS3?

9645568[/snapback]

Blir dette bekreftet, Ps3 40gb får bakoverkompabilitet og griser flyr så skal ihvertfall denne karen tenke på det! ;)

Lenke til kommentar
Noen spill kan man ikke gå glipp av, elr så skjærer det i hjertet resten av livet :)

9645634[/snapback]

Bare godt at GTA ikke er blant dem. Må si jeg er passe lei denne sjangeren nå. Dessuten har Hulk Ultimate Destruction og Crackdown gjort at jeg nesten ikke klarer spille vanlige "GTA" spill lengre.

Lenke til kommentar

9645568[/snapback]

Kanskje det kan få GTA hatere til å revurdere kjøp av 360?

9645605[/snapback]

Hehe, originalt tenkt der.

Lenke til kommentar

Heh, dette er jo åpenbart bare ment som en vits.

"We handed Rockstar a signed blank check because we were short sighted enough to let Grand Theft Auto's exclusivity get away from us. Oops!"

Jepp, dette er nok noe en sony-representant ville sagt. :thumbup:

Lenke til kommentar
Heh, dette er jo åpenbart bare ment som en vits.

"We handed Rockstar a signed blank check because we were short sighted enough to let Grand Theft Auto's exclusivity get away from us. Oops!"

Jepp, dette er nok noe en sony-representant ville sagt.  :thumbup:

9645779[/snapback]

Neida, har du ikke sett alle ekspertene på forumet her som allerede visste om det? :!: Gamle nyheter for dem dette.

Endret av Jonty
Lenke til kommentar
Gir blanke vann jeg, skal ha alle 3 denne generasjonen.

Alle PS3 ekslusivitetene, alle Wii ekslusivitetene og alle X360 ekslusivitetene. Sannsynelighet for å gå glipp av stortitler=0.

9645379[/snapback]

Litt over middels interessert i spill?

9645618[/snapback]

Litt over og til høyre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...