reika929 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Hei! jeg ønsker at TZR-en min skal gå litt berde, enn den gjør i dag. Derfor lurte jeg på om noen hviste om en liten trim, som man kan komme jeg unna Snuten med, uten bot?? Har hørt noe om at grensa for bot er 60 km/t, men vet ikke om det er sant, godt mulig det er feil. bor veldig nærme by og politistasjon, derfor jeg ikke tar sjansen på store effektannlegg som gir mye fart og lyd. bare å komme med info og tips, blir glad for all den info jeg kan få. Endret 5. oktober 2007 av reika929 Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Grensa for bot er 45 km/t-logisk nok... Men møter man på en hyggelig onkel blå, så gir han deg bare visningslapp... -Forgasser kan du jo skifte, få en større forgasser, -Powerfilter (som tåler vann) -Større dyser -Endre utveksling, større derv = større toppfart-mindre aks mindre drev = større aks-mindre toppfart -Fjerne evt plumber. Men mener du får en såkalt "politiknapp" som gjør at mopeden ikke går i mer enn 45 km/t.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå