massin Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hei Lurer på om det er noen som har et kabinett til overs som jeg kan få?? Eller fåes kjøpt for en billig penge Bor i Trondheim, så det må helst være noen derfra. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ein bedre løysing, returstasjonen der finner du garantert noko Lenke til kommentar
massin Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Ein bedre løysing, returstasjonen der finner du garantert noko 9644946[/snapback] Returstasjonen?? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ja, der folk levere gammle PC-er og andre ting Lenke til kommentar
massin Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Ja, der folk levere gammle PC-er og andre ting 9647945[/snapback] Ja, da mener du vel på en vanlig elektro butikk der man kan levere inn gamle vaskemaskiner, komfyrer, PC-er, tver og slikt? Er det bare å ta seg en eller må man spørre de sopm jobber der først?? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det smarteste er jo å spørre, men returstassjonerskal være åpne for alle. Bare du ikke roter, så tror jeg ikke det er noen som sier noe selv om du ikke har snakket med betjeningen i butikken først. Lenke til kommentar
massin Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Det smarteste er jo å spørre, men returstassjonerskal være åpne for alle.Bare du ikke roter, så tror jeg ikke det er noen som sier noe selv om du ikke har snakket med betjeningen i butikken først. 9648289[/snapback] Okay Takker for den Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 PÅ søpla er det haugevis av PC-er, men hvordan er lovgivningen rundt dette? Er det lov til å ta med seg ting hjem fra søpla? Goscinny Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Blir vel rekna som statens eiendom elns? Lenke til kommentar
massin Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Får håpe at det ikke er sånn Endret 9. oktober 2007 av massin Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 rart at man ikke får ta ting der det er jo gjenn bruk i stenden for og kjøpe nytt Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det er lov til å ta ting på returstasjoner, dog liker ikke betjeningen at man roter rundt der. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det er ikke lov å ta ting fra returstasjoner, dog aksepterer man for det meste at det gjøres. Lenke til kommentar
massin Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Okay. Takker for alt av svar, men har fortsatt ikke helt fått svar på jeg lurer på. Er det lov til å ta med seg en pc fra returstasjonen eller ikke? Eksentron sier at det er lov, men cyclo sier at det ikke er lov! Er det noen som har Fått lov til å ta med seg en pc fra returstasjonen noen gang?? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ja, det er det mange som gjort. Det er f.eks. en egen tråd "For oss som liker el-retur" eller noe slikt. Personlig vet jeg dessverre ikke hvor returstasjonen er her hvor jeg bor :/ Goscinny Lenke til kommentar
massin Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Ja, det er det mange som gjort. Det er f.eks. en egen tråd "For oss som liker el-retur" eller noe slikt. Personlig vet jeg dessverre ikke hvor returstasjonen er her hvor jeg bor :/ Goscinny Takker så mye Får vel ta meg en tur å sjekke. Tar bare en hvis det ikke er noen der å spørre Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 cyclo: My bad da, betjeningen på Elkjøp og Lefdal har kommet bort et par ganger, og de har sagt det er lov å plukke, men at jeg bare måtte huske å rydde etter meg. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Er da lov å ta fra søppel plassen?... du skulle spurt litt før, før sommerferien blei jeg med læreren opp på søppel fyllinga for å kaste litt over 100 PC-er :Pkunne ta så mange jeg ville.. Lenke til kommentar
massin Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 cyclo: My bad da, betjeningen på Elkjøp og Lefdal har kommet bort et par ganger, og de har sagt det er lov å plukke, men at jeg bare måtte huske å rydde etter meg. Okay, da så Gjelder det bare elkjøp og lefdal der du er fra, eller over hele Norge. Er fra Trondheim Er da lov å ta fra søppel plassen?...du skulle spurt litt før, før sommerferien blei jeg med læreren opp på søppel fyllinga for å kaste litt over 100 PC-er :Pkunne ta så mange jeg ville..Heldigrisen deg! Men var dette i Trondheim? :!: Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Virker som om det kun er her i Stavanger da :/ Evt. bare "snill betjening" når jeg har vært der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå