Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Trenger et kabinett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, der folk levere gammle PC-er og andre ting

9647945[/snapback]

Ja, da mener du vel på en vanlig elektro butikk der man kan levere inn gamle vaskemaskiner, komfyrer, PC-er, tver og slikt?

Er det bare å ta seg en eller må man spørre de sopm jobber der først??

Lenke til kommentar
Det smarteste er jo å spørre, men returstassjonerskal være åpne for alle.

Bare du ikke roter, så tror jeg ikke det er noen som sier noe selv om du ikke har snakket med betjeningen i butikken først.

9648289[/snapback]

Okay ;)

Takker for den :)

Lenke til kommentar

Okay. Takker for alt av svar, men har fortsatt ikke helt fått svar på jeg lurer på. Er det lov til å ta med seg en pc fra returstasjonen eller ikke? Eksentron sier at det er lov, men cyclo sier at det ikke er lov! Er det noen som har Fått lov til å ta med seg en pc fra returstasjonen noen gang??

Lenke til kommentar
Ja, det er det mange som gjort. Det er f.eks. en egen tråd "For oss som liker el-retur" eller noe slikt. :) Personlig vet jeg dessverre ikke hvor returstasjonen er her hvor jeg bor :/

Goscinny ;)

Takker så mye ;) Får vel ta meg en tur å sjekke. Tar bare en hvis det ikke er noen der å spørre :cool:

Lenke til kommentar
cyclo: My bad da, betjeningen på Elkjøp og Lefdal har kommet bort et par ganger, og de har sagt det er lov å plukke, men at jeg bare måtte huske å rydde etter meg. :)
Okay, da så :) Gjelder det bare elkjøp og lefdal der du er fra, eller over hele Norge. Er fra Trondheim :thumbup:
Er da lov å ta fra søppel plassen?...du skulle spurt litt før, før sommerferien blei jeg med læreren opp på søppel fyllinga for å kaste litt over 100 PC-er :Pkunne ta så mange jeg ville..
Heldigrisen deg! Men var dette i Trondheim? :!:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...