jokka8 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hei Jeg lurte på om noen har forslag til ps3 spill jeg kan kjøpe i japan. Jeg er åpen for alle sjangre, gjerne billige og morsomme spill, men jeg er ikke så stødig på japansk tekst. Bare kom med forslag. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hei Jeg lurte på om noen har forslag til ps3 spill jeg kan kjøpe i japan. Jeg er åpen for alle sjangre, gjerne billige og morsomme spill, men jeg er ikke så stødig på japansk tekst. Bare kom med forslag. 9644674[/snapback] Minna No Golf 5 er ett importvennlig mulig å forstå-tittell som er Sony's viktigste tittell, ellers er det vell endel Gundam-titler o.l. som har gjort det bra der, men de er på langt nær like import-vennlige (dvs. at de har masse kråketær tekst, som sannsynligvis ikke er mulig å finne ut av). Men hvis du er villig til å vente litt, så kommer det til USA og Japan. Ellers så er jeg ikke helt oppdatert på hvilke titler vi ikke kommer til å få i USA/Europa, men mener ett som heter noe tilsvarende som 'My vacation' ser litt rart ut, men det er blitt populært der nede, og det er ca. 0% sjangse for at noen publishere kommer til å få det til Europa eller USA.. Der er det en hel haug med barn, som er på ferie og leker.. :-/ Poenget med spillet er å få seg en venn eller kjæreste, eller noe annet slikt dilldall.. Pro Yakyu Spirits 4 er ett baseball-spill, med den japanske serien tror jeg, også ikke sannsynlig at kommer til Europa. Mahjong Taikai IV kommer snart er annonsert, er bare annonsert i Japan.. Og endel rollespill som jeg ikke husker navnet på i farten. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Fy, det er sær spillkultur og spillinteresse der nede Kanskje de har forstått noe vi ikke har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå