Gå til innhold

Sony secures exclusive for Grand Theft Auto 7

Torrevieja

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette har vi jo visst lenge men sikkert mange som ikke trodde på det, Rockstar Games har lenge sagt at neste spillet blir kun på PS3 pga begrensningene de fikk med GTA 4. De møtte jo på store problemer som gjorde at spillet ble utsattet takket være Xbox360 utgaven. Endelig kommer det tilbake til rette konsollen.

9644930[/snapback]

mhm selvfølgelig må du hakke på 360, kan godt være att det er PS3 sin feil att ikke GTA IV kommer iår.

men uansett så skal jeg ha GTA IV til 360 pga det ekstramateriale som er bare til den :)

Lenke til kommentar
Personelig driter jeg i hvem som får hva, innen 2008 sitter jeg på alle 3 konsollene, så da kan fanboysa krangle så fillene fyker om hva som er best, jeg for min del er mer opptatt av å spille spill.

9645319[/snapback]

hehehe den satt kan jeg tenke meg, har dem 3 konsollene allerde og er kjempefornøyd :thumbup:

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Haha, synd avean. :)

9646909[/snapback]

Kjøper det til PC uansett jeg, GTA spill har jeg aldri spilt på konsoll uansett :)

Men nyheten jeg nevnte gjelder fortsatt bare ikke tittelen er annonsert enda.

Den tiden GTA 7 kommer tviler jeg sterkt på at Xbox360 fortsatt er her engang, da er det sikkert Xbox 540 som har kommet. "If you thought 360 degrees was awesome ? Why not take another spin for 540 ! Xbox 540, only 499$. Its green, its Microsoft, its XBOX ! " yay

Endret av Avean
Lenke til kommentar

9646909[/snapback]

Kjøper det til PC uansett jeg, GTA spill har jeg aldri spilt på konsoll uansett :)

Den tiden GTA 7 kommer tviler jeg sterkt på at Xbox360 fortsatt er her engang, da er det sikkert Xbox 540 som har kommet. "If you thought 360 degrees was awesome ? Why not take another spin for 540 ! Xbox 540, only 499$. Its green, its Microsoft, its XBOX ! " yay

9648220[/snapback]

Og når X540 kommer er PS3 last-gen :thumbup:

Lenke til kommentar
Avean er som Borat. Det er ikke kommentarene hans som er det morsomste, det er hvordan folk reagerer på dem. Når skal dere alle skjønne at han bare driver gjøn med dere?

9648242[/snapback]

Problemet er at han gjør nok ikke det, dette er noe vi har sett tusen ganger før. Nevnte bruker kommer innom en tråd, kaster rundt store ord uten å ha noe for å støtte opp det han sier, blir han "arrestert", eller han greier ikke å svare for seg lenger forsvinner han som dugg for morgensolen.

Lenke til kommentar

9646909[/snapback]

9648220[/snapback]

Er litt av en skrulling du for først sier du dette:

"Dette har vi jo visst lenge men sikkert mange som ikke trodde på det, Rockstar Games har lenge sagt at neste spillet blir kun på PS3 pga begrensningene de fikk med GTA 4. De møtte jo på store problemer som gjorde at spillet ble utsattet takket være Xbox360 utgaven. Endelig kommer det tilbake til rette konsollen."

Og når du skjønner att du har bokstavelig talt bæsja på leggen sier du noe annet.

Er glad jeg har både ps3,360 og en saftig gamer pc så for mitt vedkommende er det totalt likegyldig om det står ps3/360/pc logoen på esken som spillet kommer i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...