phewBAR Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 According to the November 2007 issue # 76 of the Official Xbox Magazine Sony has secured the next Grand Theft Auto Bare jeg som stusser over det der? At Xbox magasinet går ut med slik informasjon? Har Sony åpnet lommeboken nok er det sikkert mulig, men den her har jeg fortsatt litt problemer med å tru på enda. Venter på noe konkret fra Rockstar eller Sony selv. Men er det her tilfellet har Sony virkelig gått til krig mot MS & Nintendo. Bare håpe Onkel Bill ikke åpner hele lommeboka si nå da å kjøper Rockstar/Take-Two. Regner med jeg eier en PS3 Lite når det her kommer, så spiller ingen rolle for meg selv om jeg foretrekker achievements & 360 kontrolleren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Sammenligner du Saints Row 2 mot GTA next? Sammenlign heller Saints Row 2 med GTA IV GTA 4 er da ikke bygd opp fra en 360? da hadde PS3 versjonen verdt verdiløs. Selvom bildene kommer fra 360 betyr det STRENGT tatt ikke at dem har bygd fra en 360 9645167[/snapback] verdiløs hvorfor det? alt vi har sett har jo kommet fra 360 versjonen, og de tidligste demoene ble kjørt på en 360... vi har jo egentlig ikke sett noe som bekrefter at ps3 versjonen eksisterer i det heletatt, (den gjør det da) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Personelig driter jeg i hvem som får hva, innen 2008 sitter jeg på alle 3 konsollene, så da kan fanboysa krangle så fillene fyker om hva som er best, jeg for min del er mer opptatt av å spille spill. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Innen GTA 7 er klar for release, så er vel neste generasjon xbox på plass... Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Innen GTA 7 er klar for release, så er vel neste generasjon xbox på plass... 9645456[/snapback] Står ikke noe om at den er til ps3 da. Men koster microsoft utrolig mye og utvikle en ny konsoll, så jeg tror de har xboxen en stund til før de velger og lage xbox 720 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Dette har vi jo visst lenge men sikkert mange som ikke trodde på det, Rockstar Games har lenge sagt at neste spillet blir kun på PS3 pga begrensningene de fikk med GTA 4. De møtte jo på store problemer som gjorde at spillet ble utsattet takket være Xbox360 utgaven. Endelig kommer det tilbake til rette konsollen. 9644930[/snapback] F*** så mye sprøyt du kommer med, kan du henvise til en eneste kilde til noe som helst av det du sier? Det du sier står nemlig stikk i strid mot hva som har blitt sagt under utviklingen av spillet. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Innen GTA 7 er klar for release, så er vel neste generasjon xbox på plass... 9645456[/snapback] Står ikke noe om at den er til ps3 da. Men koster microsoft utrolig mye og utvikle en ny konsoll, så jeg tror de har xboxen en stund til før de velger og lage xbox 720 9645519[/snapback] Neida, det er sant. Kan jo være PS4, men tror nok det blir PS3. Blir litt OT men: Gikk 5,5år fra xbox til xbox360. Hvis vi sier 3 år fra GTA4 (6) til "GTA7", så kan det være klart for ny xbox med blu-ray/HD-DVD til GTA7. Endret 5. oktober 2007 av Clausn Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Spillet ble utsatt fordi microsoft og sony ikke kunne ha samme online modus på gta 4 , så enkelt.. de er vrange og drittsekker mot hverandre.. ingen overraskelse , begge vil eie markedet.. eller microsoft vil eie alt. gode nyheter visst neste gta spill kommer exclusive til ps3 da..=) men men, gjør meg ikke noe at det er multi plattform:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hørtes litt søkt ut dette. Rytet er i og for seg ikke usannsynlig, men det virker lit rart av Take-Two å ta en slik avgjørelse før GTA4 er ute. Det er jo første gang de lanserer et GTA spill på flere plattformer samtidig, og du skulle tro at de ville vente å se salgstallene før en slik beslutning taes. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ting har vel og merke endret seg etter Kaz tok over. Sony har endret fokus mer mot 3 parts utviklere, og benytter samme metoder som de brukte forrige generasjon og MS med suksess har benyttet i denne. For de som ikke skjønner hvilke metoder jeg snakker om, kikk her: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Ja Ken hadde ikke helt skjønt hvem som står for snakkingen, det gjør Kaz i stor grad i alle fall. Vil du kjempe mot MS, kjemp på et nivå de skjønner. Edit: Dog ryktet virker litt rart da Rockstar og Take 2 sa de ikke vil inngå noen slike avtaler igjen, etter at avtalen de hadde med Sony og GTA 3 i sin tid gikk ut og de ble selvstendig til å gi ut til hvilken platform de vil først. Endret 5. oktober 2007 av Bear^ Lenke til kommentar
fluff Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Dette har vi jo visst lenge men sikkert mange som ikke trodde på det, Rockstar Games har lenge sagt at neste spillet blir kun på PS3 pga begrensningene de fikk med GTA 4. De møtte jo på store problemer som gjorde at spillet ble utsattet takket være Xbox360 utgaven. Endelig kommer det tilbake til rette konsollen. 9644930[/snapback] F*** så mye sprøyt du kommer med, kan du henvise til en eneste kilde til noe som helst av det du sier? Det du sier står nemlig stikk i strid mot hva som har blitt sagt under utviklingen av spillet. 9645597[/snapback] http://www.rumorreporter.com/?p=308 Tross alt bare et rykte, men der er en kilde hvertfall. Virker logisk nok. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 GTA 4 ble forsinket ettersom jeg har lest grunnet problemer med PS3 versjonen som ikke kjørte smooth. Fremfor å gi den ut på X360 først og utsette PS3 versjonen syntes ikke Rockstar var noe ideelt, og utsatte derfor hele utgivelsen for å gi ut samtidig til de 2 konsollene, Dette er dog bare rykter og spekulasjoner, men det er og flere ting, analytikeren Michael Pachter mener det er slik samt at en kontrakt mellom Sony og Take 2 tilsier at de ikke skal favorisere noen konsoller, noe som førte til at begge versjonene ble utsatt. Jeg derimot, tør ikke komme med rykter her og der uten å poste linker så her har dere kilden: Klikky klikky see what you get Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Det er heller det at de hos R* ikke har skillz når det gjelder PS3, cell som gjør det litt vanskeligere for de som koder osv. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Skillz? Hvordan skal man klare å utvikle så komplekse spill på en plattform man aldri har vært borti før? Lenke til kommentar
fluff Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Samme det. Poenget i tråden er at GTA7 blir til PS3. Jeg undres hvorfor. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ingenting sier at Gta "7" blir ekslusivt, hvis du leser artikkelen så står det according, jeg tar dette med et lass salt. Hvorfor vil Rockstar gjøre dette før GTA IV kommer? Tenker da på salgstall etc. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Les dette: http://www.1pstart.com/rumor-buster-gta-7-...sony-exclusive/ Leste ikke gjennom hele, men valgte å poste den her likevel. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 The quote WAS in OXM, but unlike how it was previously reported that the next GTA would be exclusive (ala HDGameNews and others), it simply clarifies what we already knew: That Sony and Rockstar signed an exclusive agreement for a NEW franchise. Jepp, EOD. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Haha, det er jo noe helt annet. Det er derimot vist i lang tid, gah, kjenner det gjør vondt dypt der innerst inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå