Gå til innhold

"Vis fram din setup"-tråden

Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Slo meg først nå at det faktisk ikke er en slik tråd her på forumet, headfi er vel på sin sjuende med over 50 sider per tråd, og mange andre steder som dapreview og anythingbutipod har liknende.

Poenget er enkelt, post bilder av mp3 spiller setupen din! Dvs mp3 spiller(e) og hodetelefon(er) med tilhørende kommentar :)

Så kom igjen, post bilder alle som en. Putt gjerne i skjul-tagger siden forumet her kjører med profilinfo på siden og derfor ikke takler normale 800 piklser vide bilder

Here goes, gidder ikke laste opp nye bilder:

http://i136.photobucket.com/albums/q187/Cp...rd/PICT0137.jpg

Har ikke verre høyttalere enn at den her funker helt fint til høyttalermusikk, også et pluss å ha interface på TVen. PSP Slim med 4GB minnekort og komponentkabel

http://i136.photobucket.com/albums/q187/Cp...d/preigtent.jpg

Vet ikke akkurat om jeg skal kalle det portabelt, siden det brukes mest hjemme, men er nå i alle fall godlydsetupen :p Cowon D2 med 2GB, 8GB minnekort og Grado Labs Alessandro Music Series One hodetelefoner <3

http://i136.photobucket.com/albums/q187/Cp...gard/porta1.jpg

http://i136.photobucket.com/albums/q187/Cp...gard/porta2.jpg

Tatt før i år (duh), nå for tiden så er U2en (den lille) koblet til PX100 (hodetelefonene med bøyle) og med ut, KSC75 (øreklipptelefonene) er i bruk kun om sommeren, med sykkelhjelm og under hørselvernet på jobb.

Endret av Slettet+89234341
Bilete i skjult-tag funker ikkje
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

oppdaterte første innlegget med mine bilder, putta den i skjul-tags fordi jeg ikke gidder resize dem, hver gang jeg laster opp bilder for forum så funker de på alle forum unntatt det her, pga at brukerinfoen er på siden og ikke over. Lettere irriterende men det for så være, broken CSS ftw

Lenke til kommentar
Slo meg først nå at det faktisk ikke er en slik tråd her på forumet, headfi er vel på sin sjuende med over 50 sider per tråd, og mange andre steder som dapreview og anythingbutipod har liknende.

Poenget er enkelt, post bilder av mp3 spiller setupen din! Dvs mp3 spiller(e) og hodetelefon(er) med tilhørende kommentar :)

Så kom igjen, post bilder alle som en. Putt gjerne i skjul-tagger siden forumet her kjører med profilinfo på siden og derfor ikke takler normale 800 piklser vide bilder

Here goes, gidder ikke laste opp nye bilder:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
PICT0137.jpg

Har ikke verre høyttalere enn at den her funker helt fint til høyttalermusikk, også et pluss å ha interface på TVen. PSP Slim med 4GB minnekort og komponentkabel

preigtent.jpg

Vet ikke akkurat om jeg skal kalle det portabelt, siden det brukes mest hjemme, men er nå i alle fall godlydsetupen :p Cowon D2 med 2GB, 8GB minnekort og Grado Labs Alessandro Music Series One hodetelefoner <3

porta1.jpg

porta2.jpg

Tatt før i år (duh), nå for tiden så er U2en (den lille) koblet til PX100 (hodetelefonene med bøyle) og med ut, KSC75 (øreklipptelefonene) er i bruk kun om sommeren, med sykkelhjelm og under hørselvernet på jobb.

9644649[/snapback]

Var du ikke redd for at instekter kunne komme inn her og der når setupene dine lå på blomster?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Var du ikke redd for at instekter kunne komme inn her og der når setupene dine lå på blomster?

9656050[/snapback]

tror det er mer rusk i lomma mi enn på de blomstene :)

Lenke til kommentar

Fett fett. dette kommer jeg senere tilbake til.

Blir gøy å se hva slags mp3-spillere folket har ^^

EDIT: tok noen kjappe bilder. Vet de er crap, men glemte selvfølgelig å stille isoen tilbake (er på 800 :o)

MP3-spiller: iRiver H340

Headset: Sennheiser PX200 (lukked) - dette er det jeg brukes mest

AKG K24P (åpent) - Modifisert med skinnputene fra 26'ern, gjør det mye diggere. Brukes til trening

Sennheiser HD25SP (lukked) Brukes til dataen og anlegget.

Er kaut på ny spiller til treninga, vurderer en iAUDIO i7

post-38429-1191863184_thumb.jpg

post-38429-1191863192_thumb.jpg

post-38429-1191863203_thumb.jpg

EDIT2: glemte å si jeg kjører Rockbox, med et modifisert skin som heter 'Ajant Blue'

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
: Noen dårlige bilder.

9665724[/snapback]

lol real samling ipods. alle i bruk eller bare til pynt? :p

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

- Cowon iAudio D2 4GB + 8GB minnebrikke

- Apple iPod 3G 20GB

- Koss Pro3AA

- Koss PortaPro

- Kossart iPro

- AKG K24P

- Sennheiser CX300

- Shure E3c

På ønskelista: iAudio U2/U3

iPod-en har eg hatt i 4 år og ligg på nattbordet. D2-en gjer resten av jobben stort sett i lag med CX300/E3c og iPro/K24P.

post-23219-1192037626_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Knipset et bilde jeg også. Har bestilt en D2 for som er på vei i posten nå, så ble en liten paint-jobb. :p

Bose Triport fungerer helt greit, hvertfall til musikken jeg hører på. Og så er de gode og varme om vinteren.

post-22560-1198887816_thumb.jpg

Så skitne de ser ut med blitz :--/

post-22560-1198887826_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...