Garnelius Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hei hei hvet ikke om noen er klar over hva dette er men sangen betyr mye for meg og spesielt rockversjonen av Jerry C. Så her er min tribute til Canon rock. http://www.youtube.com/watch?v=AVZSFd3s-9U Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Du på piano? Glimrende, får nesten frysninger. Har hørt hans versjon før ja. Eneste jeg synes er at det var litt for mye volum på pianoet, ble litt for dominerende. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Du er flink, men jeg foretrekker den klassiske originalen av Canon in D og ikke Canon rock-versjonen. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jævlig bra! Helt sinsykt! Elsker denne versjonen. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Jeg minner om retningslinjene, som sier: #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. #2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel. Trådstarter har full anledning til å like akkurat den musikken han vil, og gi uttrykk for det her på forumet, uten å måtte forsvare det overfor folk som er uenig. Lurer dere allikevel på hvorfor, så gjør det på en høflig måte. Det er som selvsagt lov å være uenig, men det skal man være på en høflig måte også. Ett innlegg er slettet. Reaksjoner tas som vanlig på PM, ikke i tråden. Geir Endret 8. oktober 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå