F1_4 Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hei! Lurer på en sak ang. de to ekstra kablene som er i kabinettet (se over). Før jeg sier noe mer kan jeg ramse opp maskinen min så det blir lettere for dere å hjelpe meg. Abit KT7-A Socket A Hovedkort AMD Tbird [email protected] Kingston 2x 512mb Pc-133 Sdram POV GeForce 4 Ti4200 XP 128mb Chieftec Dragon Medium Tower Blå DX-01BL-D-U m/USB/FW (http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl) 5x 80x80mm Enermax kabinettvifter og støydempende matter Over til mitt spørsmål: Jeg vet at de to kablene er til usb/firewire, men hvor skal de plasseres? Har lagd en liste over de forskjellige småkablene inne i de to store kablene. Kabel 1: TPA+ (gul) VP (hvit) TPA (grå) ? (gul, svart strek) TBP (grønn) VG (svart, hvit strek) Kabel 2: (1) +5v (rød) (1) -D (hvit) (2) +D (grå) (2) +5v (orange) (1) Ground (blå, grå) (2) -D (2) -Ground (svart) (1) Ground (brun) (1) +D (grønn) Ordforklaringer: + = pluss - = minus ? = ukjent (1) = står 1'tall i en sirkel på kabelen (2) = står 2'tall i en sirkel på kabelen Håper noen av dere har litt peiling på dette, alle svar tas godt i mot Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå