Sovesofa Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Muligens litt dumt spm, men kan andre se min epostadresse? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hva tenker du på? Her i forumet? Eg kan ikke se epost adressen din, men eg tipper moderatorene kan. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Hva tenker du på? Her i forumet? Eg kan ikke se epost adressen din, men eg tipper moderatorene kan. 9644380[/snapback] jegpp det jeg tenkte på.. om du kan se min personlige e-post... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ingen andre enn de av oss som er administratorer her kan se din e-post addresse her. Vi sjekker heller aldri opp slikt uten grunn, eller sender ut spam o.l Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Med mindre du selv har angitt e-postadressen til å vises til forumbrukerne da. Jeg tror min adresse er "on public display" om du går inn på profilen min ... Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Ingen andre enn de av oss som er administratorer her kan se din e-post addresse her. Vi sjekker heller aldri opp slikt uten grunn, eller sender ut spam o.l 9646704[/snapback] oki, takk skal du ha for svar.. OML: så ikke din E-post i profilen din.. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ingen andre enn de av oss som er administratorer her kan se din e-post addresse her. Vi sjekker heller aldri opp slikt uten grunn, eller sender ut spam o.l 9646704[/snapback] oki, takk skal du ha for svar.. OML: så ikke din E-post i profilen din.. 9647745[/snapback] Men det gjorde derimot jeg. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Men det gjorde derimot jeg. 9648442[/snapback] Men det der er MSN-adressen, ikke nødvendigvis ens private/jobbrelaterte epost-adresse. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Sant nok. Min jobbrelaterte e-post er nettopp det; jobbrelatert. Men, det er den adressen som vises i forumet her jeg benytter til vanlig privat e-post. Endret 7. oktober 2007 av OML Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå