Goscinny Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hei! Jeg har kommet over enkelte brukere med lange brukernavn. Et eksempel er brukeren "GaiusJuliusCaesarOctavianus". Det som er dumt, er at det lange brukernavnet ødelegger litt av designet på siden. Det er ikke et stort problem for min del, men jeg syns det er litt tustelig. Syns iallfall brukernavnene burde vært begrenset til bredden av den cellen/firkanten brukernavnet står i. Dette kan kanskje bli litt vanskelig å begrense med tegn, da tegn har forskjellig bredde? Bare et lite ønske til noe som kan forbedre forumet Goscinny Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Godt poeng. Nå venter vi bare på den første tomme tønna som kommer ramlende med "skal dere begrense DETTE også, nå! Kan jo bare lage en funksjon som ikke viser lange brukernavn ... etcetcetc ad nauseam". Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Vi har ikke noe bestemt grense for dette. Mulig dette vil ordnes med forumoppgraderingen de neste dagene. Det er vanligvis noe som er tatt en skjønnsvurdering på. Så vi får se om vi får fikset dette her Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Finnes en trad fra for https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=822384 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg