Agricola Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er så mye styr å måtte ha en lang kabel til xboxen min, så jeg lurte på om noen her vet hvor man får den trådløse nettverks adapteren billigst? Har tittet litt rundt omkring på nettet og det billigste jeg fant var 699 kr. Noen som vet om priser under det? Helst butikkpriser. Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Er så mye styr å måtte ha en lang kabel til xboxen min, så jeg lurte på om noen her vet hvor man får den trådløse nettverks adapteren billigst? Har tittet litt rundt omkring på nettet og det billigste jeg fant var 699 kr. Noen som vet om priser under det? Helst butikkpriser. 9644063[/snapback] 695,- på lefdal Tror neppe det finnes billigere. Men du kan jo sjekke Qxl og ebay. Endret 5. oktober 2007 av Skrufgreen Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Kjøp en buffallo router og flash den med dd-wrt. Sett opp client bridge og da har du trådløs internett til 4(eller 5. usikker på om du kan bruke WAN-porten som en del av switchen) enheter til 600 spenn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå