DeathBabe Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg vet jeg poster den litt feil, men jeg trenger hjelp! Jeg bruker windows movie maker, men jeg får ikke lagd noe bra lyd når jeg putter på sanger! Hvilket program burde jeg laste ned? Jeg har ikke noe spessielt rask data så noe enkelt hvor jeg kan klippe film, Legge på sanger! Kan noen hjeeeelpe meg?? Lenke til kommentar
1234entotrefire Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Prøv Sony Vegas er gratis trial i 30 dager. er rimelig lett å bruke Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Prøv Sony Vegas er gratis trial i 30 dager. er rimelig lett å bruke 9646654[/snapback] har samme problem som trådstarter^^. er ikke sony kjent for og lage dårlig software? Lenke til kommentar
1234entotrefire Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) ikke vet jeg, men Vegas likte nå jeg ,har fullversjon og det er mye rart man kan gjøre med det,legge inn musikk farger tekst osv Men alt funker jo fint gratis i 30 dager da seff;) Endret 6. oktober 2007 av HumlN Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 ikke vet jeg, men Vegas likte nå jeg ,har fullversjon og det er mye rart man kan gjøre med det,legge inn musikk farger tekst osv 9646699[/snapback] ok, laster det ned nå.. Lenke til kommentar
1234entotrefire Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 good elsker vegas selv Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvor mye koster selve greia , daaa? etter de 30 dagene? Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 har samme problem som trådstarter^^.er ikke sony kjent for og lage dårlig software? 9646679[/snapback] Og hvor i all verden har du det fra? Samtlige programmer som Sony har overtatt fra Sonic Foundry er profesjonelle programmer. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) har samme problem som trådstarter^^.er ikke sony kjent for og lage dårlig software? 9646679[/snapback] Og hvor i all verden har du det fra? Samtlige programmer som Sony har overtatt fra Sonic Foundry er profesjonelle programmer. 9652047[/snapback] egen erfaring...liker vegas da... edit: skriveleif kom men jeg tok han Endret 6. oktober 2007 av 2r3fo Lenke til kommentar
1234entotrefire Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 vegas er dyrt betalte ikke for det selv da men Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 vegas er dyrt betalte ikke for det selv da men 9653425[/snapback] ikke sååå dyrt, bare ca. 3000 for den dyreste:p Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 men fins det ikke noe som bare er enkelt og greit, ikke koster noe, eller noe.. Eller vent, jeg kan jo laste ned sånn piratkopier av vegas, går ikke det, a? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 WMM ja. Har selv opplevd at lyden er eledig på filmer laget i det programmet. Lenke til kommentar
monkeecheetah Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kunne foreslått Avid Free, men det er ikke å få tak i lengre Du kan jo prøve Pinnacle Studio sin programvare, veldig lett å bruke. Koster 8-900kr å kjøpe i butikken, tror det skal passe fint til ditt bruk. Sjekk forøvrig denne tråden! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=435013&st=0 Lenke til kommentar
1234entotrefire Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 hvor vidt det e rlov å reklamere for slike ting her,ja du kan skaffe pirat kopi..hvordan lydkvaliteten blir har med personen som bruke programmet Viss lyden ble dårlig har du nok rendret den galt... Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 er ikke sony kjent for og lage dårlig software? Nei? Vegas er et kjempebra og dritenkelt-i-bruk program. Holder på å swiche til Premiere nå, men holder fremdeles en knapp på Vegas. For noen lapper får du Vegas+DVD Architect nå. DVD Architect er mitt favoritt DVD-authoring program. Sony lager bra programvare, det mener nå jeg. Bruker både Vegas, DVD Architect, og SoundForge. Et program som er helt jævlig dårlig fra Sony er forøvrig det der programmet de har til mp3spillere. Men til video/lyd/dvd har de mye bra. Sjekk ut SonyMediaSoftware.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå