OlaTK Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Håper virkeligat det blir Peter Jackson som skal regissere og at de rollene som også var med i Ringenes Herre filmene blir fylt av de samme skuespillerne. Har veldig store forhåpninger, får bare håpe at de klarer å fange den gode stemmningen fra boken. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Nå som Ian er interessert i å spille Gandy igjen så er det en veldig god start, ville ha vært for merkelig å se en helt annen skuespiller i hans sko. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Nå som Ian er interessert i å spille Gandy igjen så er det en veldig god start, ville ha vært for merkelig å se en helt annen skuespiller i hans sko. Brad Pitt? Eller... Bog Geldof! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Hobbiten blir kjempegøy, må iallfall se den Dersom en av skuespillerne som var med i LotR ikke er med i The Hobbit, blir det en gigantisk skuffelse for min del, men se den - det må jeg. De aller viktigste skuespillerne for min del er Bilbo og Gandalv. Kan ikke forestille meg noen andre i de rollene. Gollum blir ikke den samme med en ny skuespiller, men forskjellen der blir kanskje ikke like stor. Gleder meg masse! Goscinny Endret 18. oktober 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hobbiten blir kjempegøy, må iallfall se den Dersom en av skuespillerne som var med i LotR ikke er med i The Hobbit, blir det en gigantisk skuffelse for min del, men se den - det må jeg. De aller viktigste skuespillerne for min del er Bilbo og Gandalv. Kan ikke forestille meg noen andre i de rollene. Gollum blir ikke den samme med en ny skuespiller, men forskjellen der blir kanskje ikke like stor. Gleder meg masse! Goscinny Serkis tror jeg ikke blir noe problem i få til å spille Gollum igjen Tror han og Jackson har et veldig bra kameratskap (de bør i hvert fall ha det etter to LOTR-filmer og King Kong ). Men som sagt, Ian Holm er nok meget tvilsomt. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Nå som Ian er interessert i å spille Gandy igjen så er det en veldig god start, ville ha vært for merkelig å se en helt annen skuespiller i hans sko. Brad Pitt? Eller... Bog Geldof! Haha, Bob Geldof FTW! Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=191200 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Fett. To filmer og greier, dette blir bra! Men 2010... Det er for lenge til. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 2010 er lenge til... Men bortsett fra det var dette en fin og forventet nyhet Lenke til kommentar
Badering Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Gode nyheter dette. Var bekymret for at det ikke skulle bli en film i det hele tatt, så nå ble jeg glad! Synd Jackson bare er producer, men det blir nok to (!?) flotte filmer alikevel. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Dette var gode nyheiter, blir spanande å sjå om nokon av skodespelarane frå LOTR blir med, ingenting er vel bekrefta eller avkrefta endå, men det er vel tvilsom at Ian Holm (Bilbo) blir med. Which of the LotR actors want to reprise their roles? Until now, all actors asked would be keen to reprise their roles. Some of them only want it if Peter Jackson is directing. Ian McKellen stated that he'd love to be Gandalf again, and that Peter Jackson had let him know that he had to do it, even though Jackson might not be involved. "If I am still functioning and working well, it is very likely I would be asked to do it. I am glad to read that it is looking more and more likely. I would be disappointed if they didn't want to have the original Gandalf." Cate Blanchetts character doesnt exactly appear in The Hobbit, although thanks to J.R.R. Tolkiens extensive later backstories, her insertion would be completely unproblematic. Blanchett is interested, provided Peter Jackson is back to direct. "I heard that someone was going to make it. But It would seem very odd without Jackson." Most likely, she will have the role of the narrator, narrating the story as she did with the previous films Ian Holm who plays Bilbo (the leading part in 'the Hobbit'), is now 76 and the character Bilbo in 'the Hobbit is approximately 50 years younger. There's no news from Holm about playing Bilbo in a possible Hobbit movie. However, a scene from "The Hobbit" depicting Bilbo finding the One Ring appears in the "Fellowship of the Ring" movie, and Holm plays Bilbo there. Andy Serkis is also keen to reprise his role as Gollum. "I would love to be involved with it because Gollum in the Hobbit - there's great scenes in that with the riddles in the dark passages, is one of my favourite - that I remember from being a child - one of my favourite books and that scene really - I remember it very strongly. So I'd love to be involved with it. I'm not sure whether it's going to happen or not but if it ever did, yeah, that would be great." Elrond is also in "The Hobbit". If it unknown if Hugo Weaving will be reprising his role, althought he and Peter Jackson are in good terms. Kjelde: IMDB.com. Endret 19. desember 2007 av Zeph Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Dette høres jo lovende ut. Men ærlig talt folkens. Lenge til 2010? Det er jo omtrent et absolutt minimum for at filmen skal bli bra Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 beste nyheten jeg har fått i 2007 dette, uansett! Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Dette høres jo lovende ut. Men ærlig talt folkens. Lenge til 2010? Det er jo omtrent et absolutt minimum for at filmen skal bli bra Er vel også derfor PJ ikke skal regissere. Mens han holder på med The Lovely Bones og Tin Tin, kan de vel gjøre ferdig planleggingen og få begynt. Lenke til kommentar
Imzdal Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Har store forventninger til disse filmene. Viktig at filmene får tid og blir skikkelig gjennomførte, slik at man kan ha en filmopplevelse utenom det vanlige! Gleder meg allerede Lenke til kommentar
shaker Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Dette kommer nok til å bli bra Gleder meg! Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 alt er egentlig opp til Peter, siden han eier rettighetene til LOTR universet. kjøpte de for lenge siden. genialt gjort. så viss han ikke vill lage film så blir det ikke film. men vi får se åssen hans role blir han holder jo forsatt på med halo spillet. for MS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå