Gå til innhold

"The Hobbit" på vei?

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres bra ut. Sitter fremdeles å samler på sverdene fra Ringenes Herre filmene. :)

Redigert: Men hvordan vil de gjøre det med Sméagol/Gollum? Jeg antar de vil ha han til å passe sammen med animasjonen i Ringenes Herre, som var ganske dårlig. De må jo klare å forbedre han en del i Hobbiten. Jeg synes ikke han blir akseptabel å stirre på i timer med dagens utsende.

Endret av Fruktkake
Lenke til kommentar
Hadde vært utrolig kult om de hadde laget film av The Hobitt ja. Og jeg er uenig i at de laget gollum dårlig i Lord of the Rings filmene.

9646638[/snapback]

Enig. Gollum er meget vellaget i filmene, har ingenting å klage på.

9649569[/snapback]

Uenig.

Dei bør gjere noko med utsjånaden til Gollum. Han ser ut eit lite barn som har fått for lite mat i ei periode. Er ikkje slik han skal sjå ut.

Mykje mørkare hud, og meir skremande ansikt må til.

Lenke til kommentar
Uenig.

Dei bør gjere noko med utsjånaden til Gollum. Han ser ut eit lite barn som har fått for lite mat i ei periode. Er ikkje slik han skal sjå ut.

Mykje mørkare hud, og meir skremande ansikt må til.

9649599[/snapback]

enig der, synest at gollum ser alt for snill ut, I begynnelsen på atter en konge, ser man hvordan smeagol sakte forandler seg til gollum, og i et klipp der er han jo "skremmende". Så vist ringen gjør han om til den han er, så hvorfår får han et mildt ansikt, når det er snakk om mørkets herre.

Altså det blir nesten som fra mild til stygg til mild igjen.

(kanskje han ble mild igjen da han mistet ringen)

Endret av Ljå
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Synes selv at Gollum er svært bra laget, og at de ikke bør endre noe på dette. Selv om jeg hadde mislikt Gollum i Lord Of The Rings-filmene, så tror jeg ikke at jeg ville ha endret på det likevel, bare for kontinuitetens skyld.

Gleder meg stort til denne filmen (såfremt New Line og Peter Jackson får til en løsning), og tror den kan bli veldig bra, dersom de bruker de riktige skuespillerne.

Bilbo Baggins: Ian Holm

Gandalf: Ian McKellen

Elrond: Hugo Weaving

Gollum: Andy Serkis

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...