Kebab GUD Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 http://www.ew.com/ew/article/0,,20036782_2...0142132,00.html Lang historie kort.. New Line og Peter jackson er nesten venner igjen.. og det er ønske fra alle å lage The Hobbit.. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Høres bra ut. Sitter fremdeles å samler på sverdene fra Ringenes Herre filmene. Redigert: Men hvordan vil de gjøre det med Sméagol/Gollum? Jeg antar de vil ha han til å passe sammen med animasjonen i Ringenes Herre, som var ganske dårlig. De må jo klare å forbedre han en del i Hobbiten. Jeg synes ikke han blir akseptabel å stirre på i timer med dagens utsende. Endret 5. oktober 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Må nok også litt kreative endringer til, da jeg følte atmosfæren i Hobbiten er mer rettet mot barn enn den er mot voksne og ungdom. Så litt må vel tilpasses. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Veldig gjerne Så lenge Peter Jackson har ansvaret og sørger for at the Hobbit filmmessig vil passe inn i universet i Ringenes Herre-filmene. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Det er lenge siden jeg har lest den, møtte han Gildor eller var det en annen etter slaget? Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hadde vært utrolig kult om de hadde laget film av The Hobitt ja. Og jeg er uenig i at de laget gollum dårlig i Lord of the Rings filmene. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 The Hobbit-film = made of win and awesome. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Har vist en god stund at den skulle komme egentlig. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg er spendt. Bilbos naivistiske betraktninger av det som foregår er noe av det som gjør boka spesiell, og håper de klarer å beholde denne stemningen på lerettet. Blir det en slag-i-slag actionfilm uten dette aspektet sier jeg Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hadde vært utrolig kult om de hadde laget film av The Hobitt ja. Og jeg er uenig i at de laget gollum dårlig i Lord of the Rings filmene. 9646638[/snapback] Enig. Gollum er meget vellaget i filmene, har ingenting å klage på. Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hadde vært utrolig kult om de hadde laget film av The Hobitt ja. Og jeg er uenig i at de laget gollum dårlig i Lord of the Rings filmene. 9646638[/snapback] Enig. Gollum er meget vellaget i filmene, har ingenting å klage på. 9649569[/snapback] Uenig. Dei bør gjere noko med utsjånaden til Gollum. Han ser ut eit lite barn som har fått for lite mat i ei periode. Er ikkje slik han skal sjå ut. Mykje mørkare hud, og meir skremande ansikt må til. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Uenig. Dei bør gjere noko med utsjånaden til Gollum. Han ser ut eit lite barn som har fått for lite mat i ei periode. Er ikkje slik han skal sjå ut. Mykje mørkare hud, og meir skremande ansikt må til. 9649599[/snapback] enig der, synest at gollum ser alt for snill ut, I begynnelsen på atter en konge, ser man hvordan smeagol sakte forandler seg til gollum, og i et klipp der er han jo "skremmende". Så vist ringen gjør han om til den han er, så hvorfår får han et mildt ansikt, når det er snakk om mørkets herre. Altså det blir nesten som fra mild til stygg til mild igjen. (kanskje han ble mild igjen da han mistet ringen) Endret 6. oktober 2007 av Ljå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Synes selv at Gollum er svært bra laget, og at de ikke bør endre noe på dette. Selv om jeg hadde mislikt Gollum i Lord Of The Rings-filmene, så tror jeg ikke at jeg ville ha endret på det likevel, bare for kontinuitetens skyld. Gleder meg stort til denne filmen (såfremt New Line og Peter Jackson får til en løsning), og tror den kan bli veldig bra, dersom de bruker de riktige skuespillerne. Bilbo Baggins: Ian Holm Gandalf: Ian McKellen Elrond: Hugo Weaving Gollum: Andy Serkis Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Enig i det siste som -Tvk.- skrev. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jepp, at filmen skal bli bra er helt avhengig av at de får tilbake de samme skuespillerne som i Lotr-filmene. Ellers er det bare å glemme. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Nå har ikke jeg lest bøkene, men foregår ikke hobbiten før historien om ringen? Da blir vel kanskje Ian Holm alt for gammel til å spille Bilbo, han er tross alt 76 år.. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Pøh, Frodo var 52 når han tok seg en tur med ringen. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Pøh, Frodo var 52 når han tok seg en tur med ringen. 9652241[/snapback] trodde han var 33 jeg.. mener det er det de sier i den første LOTR boka Endret 6. oktober 2007 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå