Gå til innhold

billige dvd filmer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

www.easy.com

Ikke alle filmene kommer med norsk tekst, men det er fremdeles billig. Hold deg under 300 kr så slipper du toll. Ikke la deg skremme av at det er et utenlandsk firma, og at du må betale med VISA. En kamerat av meg kjøper MANGE filmer derfra, og han har aldri hatt problemer med det.

Lenke til kommentar

Regn i alle fall med 10 dager... Tok 13 med min levering...

Har handlet 17++ filmer ifra Play.com, og de bruker i snitt 6 dager ifra de sender pakken til den er i min postboks (Trh.). La oss si 8 dager i snitt ifra du bestiller pakken.

Lenke til kommentar

www.dvdsoon.com

Bra priser, og du slipper toll selv om du bestiller varer til en verdi over tollgrensen. De sender nemlig alle varer som "gave" med en verdi av 16 canadiske dollar. Det er ca. 70-80 norske kroner.

Husk at det er Canadiske dollar og ikke amerikanske dollar hjemmesiden opererer med. En Canadisk dollar er verdt ca. 5 norske kroner og ikke 8 som den amerikanske. Bruk valutakalkulatoren som www.dvdsoon.com har på sine sider. Filmene er region 1.

Har bestilt masse derfra og med billigste leveringsmåte (ca. 20 kroner) så er filmen hos meg 7-10 dager etter de sender, og de sender lagervarer 1-2 dager etter bestilling. Er kjempefornøyd med de. Eks. Lord of the Rings special edition som jeg har sett til 400 kroner i Norge, fikk jeg for under 200 kroner inkludert porto fra DVDSoon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...