ladso Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hei! Er det noen som vet om billige dvd butikker på nettet? såg at databutikken.no var rimelige.. Takker for svar! Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 www.dvdstrax.com Ikke akkurat det billigste, men godt utvalg og alle de nyeste. Databutikken hadde nesten bare gamle, ikke rart de var billige. Lenke til kommentar
erlber Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 www.easy.com Ikke alle filmene kommer med norsk tekst, men det er fremdeles billig. Hold deg under 300 kr så slipper du toll. Ikke la deg skremme av at det er et utenlandsk firma, og at du må betale med VISA. En kamerat av meg kjøper MANGE filmer derfra, og han har aldri hatt problemer med det. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 er ikke www.play.com bra? Så lenge du holder deg under 200kr eller no Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Denne butikken er helt konge! Du slipper noen form for toll ettersom d er i norge: http://www.haltbakk.com/shop/ Lenke til kommentar
allyse Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Play.com ser ganske bra ut. Bestillte en DVD idag og et par timer senere var den til pakking.. Nå får vi bare se hvordan det går med leveringen Lenke til kommentar
fredde Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Play.com ser ganske bra ut. Bestillte en DVD idag og et par timer senere var den til pakking.. Nå får vi bare se hvordan det går med leveringen Regn i alle fall med 10 dager... Tok 13 med min levering... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Regn i alle fall med 10 dager... Tok 13 med min levering... Har handlet 17++ filmer ifra Play.com, og de bruker i snitt 6 dager ifra de sender pakken til den er i min postboks (Trh.). La oss si 8 dager i snitt ifra du bestiller pakken. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Play.com kan jeg anbefale på der varmeste. Gjennomsnitlig 4-5 dager fra bestilling til den har havnet i postkassen min. Mye bra og billig har de også. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 www.dvdsoon.com Bra priser, og du slipper toll selv om du bestiller varer til en verdi over tollgrensen. De sender nemlig alle varer som "gave" med en verdi av 16 canadiske dollar. Det er ca. 70-80 norske kroner. Husk at det er Canadiske dollar og ikke amerikanske dollar hjemmesiden opererer med. En Canadisk dollar er verdt ca. 5 norske kroner og ikke 8 som den amerikanske. Bruk valutakalkulatoren som www.dvdsoon.com har på sine sider. Filmene er region 1. Har bestilt masse derfra og med billigste leveringsmåte (ca. 20 kroner) så er filmen hos meg 7-10 dager etter de sender, og de sender lagervarer 1-2 dager etter bestilling. Er kjempefornøyd med de. Eks. Lord of the Rings special edition som jeg har sett til 400 kroner i Norge, fikk jeg for under 200 kroner inkludert porto fra DVDSoon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå